رئیس اتاق اصناف اسلام آبادغرب در تشریح دستاوردها و خدمات بعد از انقلاب اسلامی در شهرستان مطرح کرد:

صدور بیش از 6 هزار پروانه کسب در اسلام‌ آبادغرب/افزایش فعالیت مشاغل خانگی به بیش از 2600 مورد

کد خبر: 304463
|
15:36 - 1397/11/11
نسخه چاپی
صدور بیش از 6 هزار پروانه کسب در اسلام‌ آبادغرب/افزایش فعالیت مشاغل خانگی به بیش از 2600 مورد
اسلام آبادخبر: رئیس اتاق اصناف اسلام آبادغرب در تشریح دستاوردها و خدمات بعد از انقلاب اسلامی در شهرستان گفت: تعداد پروانه کسب‌های صنفی از 450 فقره قبل از انقلاب در این شهرستان به بیش از 6 هزار پروانه کسب رسیده است.

محمود مصطفایی به مناسبت قرار گرفتن در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در گفتگو بااسلام آباد خبر، ضمن تشریح دستاوردها و خدمات چهل ساله انقلاب اسلامی در اتاق اصناف شهرستان اسلام آبادغرب، اظهار داشت: تعداد پروانه کسب‌های صنفی از 450 فقره قبل از انقلاب به 6 هزار و 327 فقره رسیده است.

 

رئیس اتاق اصناف اسلام آبادغرب با بیان اینکه؛ قبل از انقلاب هیچ گونه پروانه‌ کسب‌ی برای اصناف در این شهرستان صادر نشده بود، عنوان کرد: تعداد پروانه صادره شده بعد از انقلاب در بخش مرکزی 573 فقره و در بخش حمیل 461 فقره است.

 

وی با اشاره به فعالیت 10 کارگاه در بخش( بافندگان فرش دستبافت) بعد از انقلاب در اسلام‌ آبادغرب، افزود: در هر کارگاه 100 تا 300 نفر مشغول به فعالیت هستند.و در حال حاضر تعداد کارت فعالیت مشاغل خانگی(بافندگان فرش دستبافت)  به بیش از 2600 فقره رسیده است.

 

 

 مصطفایی خاطرنشان ساخت: تعداد نانوایی‌های در این شهرستان از 32 مورد به 240 واحد افزایش یافته، به طوری که تعداد نانوایی‌ها در بخش‌ها و روستاها قبل از انقلاب از صفر به 44 مورد رسیده است.

 

رئیس اتاق اصناف اسلام آبادغرب بیان داشت: پرداخت وام مشاغل خانگی در بخش اصناف سالیانه به تعداد 100 واحد فعال به مبلغ بیش از 10 میلیارد ریال رسیده است.

 

وی افزود: نمایندگی‌های فروش خودرو و خدمات پس از فروش قبل از انقلاب در شهرستان اسلام‌آباد غرب وجود نداشته که هم‌اکنون به پنج واحد شامل ایران خودرو و سایپا رسیده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد