به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر صورت گرفت؛

دیدار مسئولین اسلام آبادغرب با امام جمعه شهرستان+تصاویر

کد خبر: 304468
|
12:50 - 1397/11/13
نسخه چاپی
دیدار مسئولین اسلام آبادغرب با امام جمعه شهرستان+تصاویر
اسلام آبادخبر: بمناسبت آغاز دهه مبارک فجر، مدیران ادارات و نهادهای اسلام آباد غرب با امام جمعه شهرستان دیدار نمودند.

به گزارشاسلام آباد خبر، صبح امروز بمناسبت آغاز دهه مبارک فجر، مدیران ادارات و نهادهای اسلام آباد غرب با امام جمعه شهرستان دیدار نمودند.

 

فرماندار اسلام آباد غرب در این دیدار با تبریک فرارسیدن دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی جمهوری اسلامی ایران گفت: امروزبرای جمهوری اسلامی  هیچ حکومتی تصمیم نمی گیرد و این استقلال از دستاوردهای انقلاب است.


وی افزود: امروز 80میلیون ایرانی در مقابل استکبار ایستاده ایم و لازمه تداوم این مقابله وحدت و یکدستگی همه افشار جامعه خواهد بود .

 

در ادامه این جلسه حجت الاسلام مهری امام جمعه اسلام آباد غرب باتبریک دهه فجر فاطمی گفت:  انقلاب اسلامی بر مبنای حق و حقیقت پایه گذاری شده است مبنای انقلاب امام(ره) اسلام، حق و حکومت خدا بود. مبنای انقلاب امام (ره) حکومت مردم بر مردم بود .امام به همه ما عزت و کرامت داد.امام بر مبنای قرآن حق الناس را زنده کرد که امروز از آن به حقوق شهروندی یاد می شود.


وی افزود: امروز نعمات گسترده انقلاب در حوزه های مختلف قابل لمس است و مردم هم قدردان هستند، لذا باید دستاورد های نظام اسلامی را بیان کنیم و مشکلات و مطالبات به حق مردم  نیز گفته شود و در این صورت مردم راضی می شوند و قبول می کنند.


امام جمعه شهرستان تأکید نمود: بیان دستاوردها و پیگیری مطالبات مردم باید مورد توجه مدیران باشد و باید مسئولین درکنار مردم باشند .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد