وزیر راه و شهرسازی:

بیمارستان زلزله زده اسلام‌آبادغرب تابستان سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

کد خبر: 304476
|
15:26 - 1397/11/16
نسخه چاپی
بیمارستان زلزله زده اسلام‌آبادغرب تابستان سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد
اسلام آبادخبر: وزیر راه و شهرسازی گفت: بیمارستان زلزله زده اسلام‌آبادغرب تابستان سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارشاسلام آباد خبر،  محمد اسلامی در جریان بازدید از بیمارستان اسلام آباد غرب در جمع خبرنگاران درباره وضعیت این بیمارستان اظهار داشت: بیمارستان اسلام آباد غرب به دلایلی که پیش آمد ومسائل حقوقی و قضایی که داشت مدتی بازسازی آن متوقف شد.

 

وی افزود: اخیرا با پیگیری‌های صورت گرفته  در تاریخ یکم بهمن ماه جاری با پیمانکار قرارداد منعقد شده و پیمانکار این طرح تجهیز کارگاه کرده است.

 

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه زمانبندی این طرح ۱۰ ماهه است، تصریح کرد: ازآنجا که پیمانکار دارای دانش و تجهیزات موردنیاز لازم است مشکلی در اجرای پروژه در موعد مقرر وجود نخواهد داشت و امیدورایم این طرح زودتر به بهره‌برداری برسد.

گفتنی ست؛ در پی وقوع وقوع زلزله شب 21 آبان ماه 1396 در این شهرستان، فاز دوم بیمارستان اسلام آبادغرب که کمتر از8 ماه از افتتاح و بهره برداری آن می گذشت، تخریب شد.پس از بازدید دادستان و مسئولان شهرستان از این بیمارستان، دستور پلمپ ساختمان توسط دادستان شهرستان صادر شد  و با حکم دادستانی پیمانکار و عوامل اجرائی ساختمان مذکور بعلت تقلب در ساخت بنای دولتی بازداشت شدند و در نهایت پیمانکار بیمارستان با قرار وثیقه روانه زندان شد و پس از سیر مراحل قانونی و پیگیری های متعدد دستگاه قضایی شهرستان پیمانکار متعهد شد نسبت به بازسازی و مقاوم سازی ساختمان ظرف مهلت تعیین شده اقدام کند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد