امام جمعه اسلام‌آباد غرب:

ملت ایران نشان دادند با گذشت ۴۰سال از پیروزى انقلاب اسلامى از آرمان‌هاى انقلاب و اسلام كوتاه نخواهند آمد

کد خبر: 304485
|
14:04 - 1397/11/19
نسخه چاپی
ملت ایران نشان دادند با گذشت ۴۰سال از پیروزى انقلاب اسلامى از آرمان‌هاى انقلاب و اسلام كوتاه نخواهند آمد
اسلام آبادخبر: امام جمعه اسلام آبادغرب گفت: ملت ایران با گذشت ۴۰سال از پیروزى انقلاب اسلامى بدون ترس و توجه به توطئه‌هاى دشمنان خارجى نشان مى‌دهند كه از آرمان‌هاى انقلاب و اسلام كوتاه نخواهند آمد.

به گزارشاسلام آباد خبر، حجت الاسلام محمدطه مهری امام جمعه اسلام آبادغرب در خطبه های نمازجمعه امروز گفت: با فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزى انقلاب اسلامى ایران دشمنان انقلاب اسلامى را كه آرزوى ندیدن این ایام را در سر مى‌یروراندند، آشفته و عصبانى كرده است.

 

وی افزود: در طول چهار دهه گذشته ملت بزرگ ایران با حضور در صحنه‌هاى مختلف انقلاب اسلامى عشق و علاقه و وفادارى خود به انقلاب اسلامى و آرمان‌هاى آن‌را نشان داده‌اند. یكى از مهم‌ترین مظاهر این حضور را مى‌توان در راهپیمایى ۲۲ بهمن ماه مشاهده نمود كه بُهت جهانیان را به همراه داشته است. قرار گرفتن در چهل سالگى انقلاب اسلامى از جهات مختلفى مى‌تواند بر اهمیت حضور ملت در راهپیمایى امسال بیفزاید و حضور باشكوه ملت، پیام‌هاى بسیارى را به همراه خواهد داشت.

 

امام جمعه شهرستان بیان داشت: حضور در راهپیمایى ۲۲بهمن آنهم در چهلمین سالگرد پیروزى انقلاب اسلامى، تجدید بیعت با آرمان‌هاى امام(ره) و مقام معظم رهبری واصول و اهداف انقلاب اسلامی است. ملت ایران با گذشت ۴۰سال از پیروزى انقلاب اسلامى بدون ترس و توجه به توطئه‌هاى دشمنان خارجى نشان مى‌دهند كه از آرمان‌هاى انقلاب و اسلام كوتاه نخواهند آمد.

 

وی گفت:  حضور مردم در راهپیمایى‌ها یكى از عوامل مهم بازدارنده توطئه بدخواهان انقلاب است. دشمنان، همراهى و اعتقاد مردم به نظام و انقلاب را در این مناسبت‌ها ارزیابى مى‌كنند، لذا مردم باید براى حفظ امنیت و استقلال كشور، حضور هرچه با شكوه‌تر در راهپیمایى ۲۲ بهمن داشته باشند. حضور مردم در راهپیمایى ۲۲ بهمن امسال نشان از اقتدار ملت است، مردم با حضور باشكوه خود به سران استكبار مى‌گویند كه هیچ گزینه‌اى اعم از تهدید نظامى و تحریم اقتصادى برایشان ترس‌آور نیست.

 

وی خاطرنشان ساخت: در حال حاضر دشمنان با انواع تهدیدها و تحریم‌ها و فشارهاى مضاعفى كه وارد مى‌كنند، قصد ناامید كردن مردم از انقلاب را دارند و حضور دشمن شكن آن‌ها نشان از تأثیر ناپذیرى مردم از تبلیغات منفى و مسموم دشمن دارد. نظام سلطه با به‌وجودآوردن فشارهاى جدید ازجمله تحریك برخى افراد و گروه‌هاى ناراضى كشور كه در شرایط سخت اقتصادى قرار دارند، با سازماندهى براى ایجاد اغتشاش در كشور و تشدید تحریم‌هاى بعد از برجام، درصدد جدایى مردم از حكومت است و به‌طور قطع، ۲۲ بهمن را فرصت مناسبى براى دریافت سیگنال‌هایى جهت ارزیابى موفقیّت برنامه‌هاى خود مى‌داند. از همین رو حضور پررنگ مردم در راهپیمایى ۲۲ بهمن امسال، مى‌تواند كلیّه سناریوها و برنامه‌هاى دشمن را به هم ریخته و ننگ دیگرى را بر پیشانى آن‌ها بنشاند.

 

حجت الاسلام مهری گفت: حضور مردم در راهپیمایى ۲۲بهمن امسال مى‌تواند ترجمان خنثى‌كننده توطئه‌هاى دشمنان باشد. دشمنان مى‌بینند كه با وجود همه تهدیدها و خط و نشان كشیدن‌ها، ملت ما به‌مثابه این فراز ازجمله شهید مظلوم بهشتى است كه فرمودند: ملت ما شیشه است كه اگر شكسته شود، برنده‌تر مى‌شود.

 

وی تصریح کرد: جنبش بیدارى اسلامى كشورهاى منطقه كه حتى به بیدارى انسان‌ها در اروپا و آمریكا انجامیده است، چشم به پایمردى و استقامت ملت ما دارد. حضور مردم در راهپیمایى ۲۲بهمن به‌صورت گسترده نمایشگر استقامت و پایدارى مردم نسبت به داشتن روحیه آزادگى و زیر سلطه زورمداران عالم قرار نگرفتن است.

 

امام جمعه اسلام آبادغرب اظهار کرد: آلمان، فرانسه و انگلیس از راه اندازى ساز و كارى كه ماه‌ها پیش وعده آن‌را مى‌دادند، تحت عنوان اینستكس به معنای «ابزارى براى حمایت از تبادلات تجارى» خبر دادند. در حالى كه از مدت‌ها پیش اروپایى‌ها از راه اندازى SPV یا كانال ویژه تبادلات مالى سخن مى‌گفتند اما تروئیكاى اروپایى( سه کشور اروپایی) اعلام كرد نام ساز و كار اعلامى آنها اینستكس می‌باشد.

 

وی یادآور شد:  این ابزار براى آن‌كه با تحریم و فشار آمریكا سرشاخ نشود، اقدام به تبادل پول نمى‌كند و در واقع ابزارى براى دور زدن بانك‌هاست. ایران محصولاتى را به اروپا صادر و اعتبارى را به اندازه ارزش صادرات خود در اینستكس كسب مى‌كند و برحسب این اعتبار مى‌تواند كالاهایى را از اروپا وارد كند.

 

امام جمعه اسلام آبادغرب گفت:  یكى از مهم‌ترین مسائل اینستكس را می توان در شرطى جستجو كرد كه براى ایران تعیین شده است. سه كشور اروپایى با صراحت و البته گستاخى از ایران خواسته‌اند فوراً تمام دستورات FATF را اجرایى كند. حال آن‌كه اجراى این دستورات یعنى خودتحریمى و بستن راه دور زدن تحریم‌ها. این در حالى است كه دستگاه دیپلماسى كشور پیش از این مدعى بود اروپایى‌ها راه اندازى كانال مالى را مشروط به تصویب FATF نكرده‌اند. لذا مسئولان و دستگاه دیپلماسی کشور باید نسبت به این توطئه جدید و گستاخی کشورهای اروپایی و شرطی کردن انجام تعهدات خود در برجام بسیار مراقب باشند و اجازه توطئه و گستاخی بیش از این را ندهند .

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد