با حضور مسئولین شهرستان صورت گرفت؛

برگزاری جلسه ستاد سفرهای نوروزی اسلام آبادغرب/تعیین کمیته های نظارتی و خدمات رسان نوروزی شهرستان

کد خبر: 304493
|
14:36 - 1397/11/25
نسخه چاپی
برگزاری جلسه ستاد سفرهای نوروزی اسلام آبادغرب/تعیین کمیته های نظارتی و خدمات رسان نوروزی شهرستان
اسلام آبادخبر: جلسه ستاد سفرهای نوروزی شهرستان اسلام آبادغرب با حضور مسئولین شهرستان در فرمانداری این شهر برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، پیش از ظهر امروز جلسه ستاد سفرهای نوروزی شهرستان اسلام آبادغرب با حضور مسئولین شهرستان در فرمانداری این شهر برگزار شد.

 

بر اساس این گزارش؛ بنابر اعلام  دبیر ستاد سفرهای نوروزی شهرستان، کمیته های خدمات بهداشتی، سلامت و محیط زیست ، اطلاع رسانی ، امور فرهنگی ، حمل و نقل ، اسکان ، امداد و نجات - انتظامی و ترافیک شهری ، رسیدگی به شکایات و نظارت و تنظیم بازار در آستانه نوروز 98 در شهرستان مشخص گردیدند.

 

در ادامه افشین کریم فرماندار اسلام آبادغرب  به اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار از سوی شبکه بهداشت و درمان و دیگر دستگاه های ذیربط در آستانه سال جدیداشاره کرد و گفت: نظارت ویژه بر مراکز عمومی پذیرایی و اقامتی ،همچنین بیمارستان و مراکز درمانی، نانوایی های و شیرینی پزی ها صورت گیرد.


وی با تاکید بر راه اندازی پایگاه راهنمای مسافران نوروزی و پایگاه امداد و نجات از سوی جمعیت هلال احمر  و فوریت های پزشکی در این ایام،  گفت: این پایگاه ها بصورت شبانه روز در ورودی های شهرستان و اماکن و نقاط پرتردد برای ارائه خدمات ایمنی و امدادی مستقر شده و به مسافران نوروزی خدمات ارائه دهند.


 کریمی با اشاره به نقاط تاریخی و مذهبی شهرستان، عنوان کرد: سد شیان، سراب هرسم و ... از جاذبه های این شهرستان هستند که در ایام نوروز میزبان گردشگران و مهمانان نوروزی هستند، لذا باید شرایطی فراهم شود که مردم و مسافران از این اماکن لذت ببرند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد