رئیس شبکه دامپزشکی اسلام آبادغرب خبر داد:

واکسیناسیون بیش از200 هزار راس دام علیه بیماری تب برفکی در شهرستان اسلام آبادغرب

کد خبر: 304502
|
10:41 - 1397/11/29
نسخه چاپی
واکسیناسیون بیش از200 هزار راس دام علیه بیماری تب برفکی در شهرستان اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: رئیس شبکه دامپزشکی اسلام آبادغرب از واکسیناسیون رایگان بیش از 200 هزار راس دام در این شهرستان علیه بیماری تب برفکی خبر داد.

دکتر صید‌محمد قاسمی رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اسلام آبادغرب در گفتگو بااسلام آباد خبر، از واکسیناسیون رایگان بیش از 200 هزار راس دام در این شهرستان علیه بیماری تب برفکی خبر داد.

 

وی با اعلام اینکه؛ عملیات واکسیناسیون رایگان تب‌برفکی دام سبک از جمله گوسفند و بز به اتمام رسید، بیان کرد: در راستای پیشگیری از این بیماری اداره دامپزشکی شهرستان از اول دی‌ماه 97 اقدام به واکسیناسیون توسط اکیپ مبارزه اداره و با استفاده از توان بخش خصوصی صورت گرفت.

 

دکتر قاسمی عنوان کرد عملیات واکسیناسیون به پایان رسیده و در این راستا بالغ بر 201 هزار راس دام در روستاهای این شهرستان علیه این بیماری ویروسی که درمان اختصاصی ندارد، واکسینه شدند.

 

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان با اشاره به اینکه؛ بیماری ویروسی و واگیر تب برفکی در دام سالانه خسارت زیادی به صنعت دامپروری وارد کرده،  از همکاری فرمانداری، بخشداری بخش حمیل و اسلام آبادغرب، دهیاران و شورای اسلامی روستاهای تابعه این شهرستان در اجرای این طرح تقدیر و تشکرنمود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها