مطالبات مردمی و پاسخ مسئولان درنهمین میز خدمت شهرستان؛

پایگاه های بسیج موجب امنیت مردم و رونق مساجد است/توقف خودروهای سنگین در سطح شهر/پرداخت 33 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در اسلام آبادغرب

کد خبر: 304504
|
14:41 - 1397/12/01
نسخه چاپی
پایگاه های بسیج موجب امنیت مردم و رونق مساجد است/توقف خودروهای سنگین در سطح شهر/پرداخت 33 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: درنهمین میز خدمت با حضور مسئولان شهرستان ضمن رسیدگی به مشکلات مردم، تردد خودروهای سنگین در سطح شهر اسلام آبادغرب متوقف شود.

به گزارشاسلام آباد خبر، نظر به اهمیت و جایگاه رفیع مساجد در آموزه های دینی و ضرورت استفاده از مسجد به عنوان پایگاه دینی، اجتماعی و فرهنگی جهت حل مشکلات شهروندان؛ نهمین جلسه حضور قضات و پرسنل دادگستری در مساجد با حضور حجت الاسلام کرمی مدیر محترم حوزه علمیه شهرستان ، فرماندار گرامی و  دیگر فرماندهان و  مدیران شهرستان  جهت پاسخگویی به مطالبات شهروندان ، بعد از نماز مغرب و عشا روز سه شنبه ( ۹۷/۱۱/۳۰) در   مسجد پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم  برگزار گردید.

 

در این جلسه  مردم ضمن بیان مطالبات خود اهم مشکلات خود نظیر؛ بیکاری، درخواست توقف خودروهای سنگین در سطح شهر اسلام آبادغرب، عوارض شهرداری، آسفالت خیابان ها، تجهیز پارک میدان مرتضی علی(ع)، بیمه درمانی، مسیر تاکسی، مشکلات درمانی و رادیو گرافی، پیگیری صدور سند املاک بنیاد علوی که بنابر دستور رهبری مقرر شده سند به مالکین آنها بدهند و ... را بیان کردند و همچنین مردم محله از نیروی انتظامی و دستگاه قضایی بخاطر پاکسازی خرده فروشان مواد مخدر تقدیر و تشکر نمودند و مسئولین شهرستان یک به یک در خصوص مشکلات و رفع آن به مردم  پاسخگو بودند.

 

افشین کریمی فرماندار شهرستان نیز در این رابطه گفت: 33 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی با نرخ 4 درصد پرداخت شده و 15 میلیارد تومان دیگر در حال پرداخت به یکی از کارخانجات شهرستان است.

 

وی افزود: هر جوانی که توانایی اشتغالزایی و کارآفرینی دارد می توانیم تا سقف 250 میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی در شهرستان برای طرح های کارآفرینی تصویب کنیم.

 

صادق عزیزی رئیس دادگستری شهرستان در پایان این جلسه از مسئولین شهرستان و حضور مردم در مساجد، قدرشناسی و مطالبات کمترین ایشان تقدیر و تشکر نمود.

 

وی ضمن تشکر از هیأت امنای مساجد شهرستان، در پاسخ به یک عضو هیأت امنای مساجد عنوان کرد: هیأت امنا همه کاره  مساجد نیستند، فردای قیامت باید بخاطر بستن مساجد جواب بدهیم.

 

رئیس دادگستری شهرستان  در پاسخ به بیش از 20 درخواست جوانان و نوجوانان در این مسجد برای احداث پایگاه بسیج گفت: پایگاه های بسیج موجب امنیت مردم و رونق مساجد است.

 

گفتنی ست؛ در پایان این جلسه ریاست دادگستری شهرستان و رمدیر حوزه علمیه امام خمینی شهرستان از مرکز فرهنگی مسجد پیامبر اعظم(ص) بازدید نمودند و هیأت امنای این مسجد قول دادند با هماهنگی سپاه شهرستان پایگاه بسیج این مسجد را در این مکان دایر نمایند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها