پس از شکست تیم هندبال سربداران سبزوار در لیگ برتر؛

آسیایی شدن تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب/ پیام مدیرعامل باشگاه زاگرس ؛کسب سهمیه آسیایی عیدی تیم زاگرس به مردم کرمانشاه

کد خبر: 304508
|
13:36 - 1397/12/04
نسخه چاپی
آسیایی شدن تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب/ پیام مدیرعامل باشگاه زاگرس ؛کسب سهمیه آسیایی عیدی تیم زاگرس به مردم کرمانشاه
اسلام آبادخبر: در سی و یکمین دوره هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر قهرمانی کشور تیم زاگرس اسلام‌آباد غرب توانست با نتیجه ۳۱ بر ۳۴ تیم هندبال سربداران سبزوار را شکست دهد و به نایب قهرمانی لیگ برتر دست یابد.

به گزارشاسلام آباد خبر،  عصرجمعه 4 اسفند97 در چارچوب هفته هفدهم، سی و یکمین دوره مسابقات لیگ برتر قهرمانی کشور دیدار تیم زاگرس اسلام آباد غرب  در مقابل تیم هندبال سربداران سبزوار(نماینده خراسان رضوی) در سالن انقلاب اسلامی اسلام آباد غرب  برگزار شد.

 

در این بازی تیم زاگرس اسلام‌آبادغرب بعنوان نماینده استان کرمانشاه در اولین سال حضور در لیگ برتر توانست با نتیجه ۳۱ بر ۳۴ تیم هندبال سربداران سبزوار را شکست دهد و  به نایب قهرمانی لیگ برتر دست یابد و مجوز حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا را کسب کند.

 

گفتنی ست؛ در پایان هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور تیم های سپاهان اصفهان با 26 امتیاز، زاگرس اسلام آبادغرب با 24 و نیروی زمینی کازرون با 22 امتیاز به ترتیب در رده های اول تا سوم قرار گرفته اند.


تیم زاگرس اسلام آبادغرب در هفته هجدهم و پایانی رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور روز جمعه هفته آینده (10 اسفند) در اصفهان به مصاف ذوب آهن تیم انتهای جدولی خواهد رفت.

 

 


کسب سهمیه آسیایی عیدی تیم زاگرس به مردم کرمانشاه بود

 

مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب گفت: مسجل شدن عنوان نایب قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی، هدیه و عیدی این تیم به مردم استان کرمانشاه و شهرستان اسلام آبادغرب بود که در طول فصل با همه وجود از تیم زاگرس حمایت کردند.


سجاد اعظم اظهار داشت: کسب سهمیه مسابقات باشگاه های آسیا برای اولین بار است که در تاریخ استان کرمانشاه و بین رشته های توپی اتفاق می افتد و از این نظر باید به تک تک مردم خوب و هواداران پرشور کرمانشاهی تبریک گفت.


وی ادامه داد: خوشحالم از اینکه توانستیم در اولین فصل حضور در لیگ برتر درخشان و فراتر از حد انتظار ظاهر شده و علاوه بر تثبیت در این مسابقات، یک هفته مانده به پایان مسابقات مقام دومی و کسب سهمیه باشگاه های آسیا را برای خود قطعی کنیم.


اعظم تصریح کرد: بدون شک این موفقیت بزرگ جز با حضور پرشور هواداران که از سوی فدراسیون به عنوان بهترین تماشاگران این فصل معرفی شدند و در عین حال حمایت مسئولان دلسوز استان و شهرستان اسلام آبادغرب اتفاق نمی افتاد.


مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب با قدردانی ویژه از استاندار کرمانشاه، گفت: اگر حمایت های آقای بازوند نبود به طور قطع نمی توانستیم با قدرت به کار خود ادامه داده و این موفقیت را کسب کنیم، ایشان از همان ابتدا پیگیر وضعیت تیم بودند و کمک های بسیار خوبی را به تیم ارائه کردند.


وی تصریح کرد: در کنار استاندار، لازم است از آقای فلاحت پیشه نماینده شهرستان اسلام آبادغرب در مجلس، آقای رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان و همچنین امام جمعه و فرماندار شهرستان نیز که همواره حامی و پشتیبان تیم بودند، قدردانی کرد.


اعظم همچنین با اشاره به مسابقه تیم های زاگرس و سربداران سبزوار گفت: بازیکنان تیم ما از همان ابتدا بسیار جنگنده ظاهر شده و توانستند جریان مسابقه را در اختیار بگیرند و خوشحالم که توانستیم برابر تیم خوب و جنگنده سبزوار یک پیروزی مهم کسب کنیم.


مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب گفت: پس از پایان مسابقه و با هماهنگی های انجام شده بسیاری از هواداران تیم که در طول مسابقه بسیار مودبانه تیم مورد علاقه خود و حتی حریف سبزواری را تشویق کردند در زمین حضور یافته و همراه با بازیکنان به جشن و شادی پرداختند تا یک روز تاریخی برای اسلام آباد همیشه قهرمان رقم بخورد.


وی همچنین با قدردانی از فرمانده و کارکنان انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب، گفت: در طول مسابقاتی که میزبان بودیم امنیت سالن محل برگزاری مسابقه و حریفانی که به این شهرستان می آمدند به خوبی از سوی پلیس تامین شد، هرچند مردم اسلام آبادغرب نیز در همه مسابقات به خوبی رسم مهمان نوازی را به جای می آوردند.


اعظم در پایان گفت: امیدوارم با حمایت بیشتر مسئولان بتوانیم حضور قدرتمندانه تری در مسابقات جام باشگاه های آسیا و همچنین فصل آینده رقابت های لیگ برتر داشته باشیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها