در راستای رفع مشکلات مردم منطقه صورت گرفت؛

نشست فرمانده سپاه و فرماندار دالاهو با جمعی از روحانیون اهل سنت ریجاب و حومه

کد خبر: 304538
|
14:38 - 1397/12/20
نسخه چاپی
نشست فرمانده سپاه و فرماندار دالاهو با جمعی از روحانیون اهل سنت ریجاب و حومه
اسلام آبادخبر: در راستای رفع مشکلات مردم و ایجاد بسترهای لازم به منظور خدمات رسانی بهتر، فرمانده سپاه و فرماندار دالاهو با جمعی از روحانیون اهل سنت ریجاب و حومه دیدار و گفتگو کردند.

به گزارشاسلام آباد خبر، در راستای رفع مشکلات مردم و ایجاد بسترهای لازم به منظور خدمات رسانی بهتر، فرماندار و فرمانده سپاه دالاهو با جمعی از روحانیون اهل سنت ریجاب و حومه دیدار و گفتگو کردند.


جهانبخش حیدری فرماندار شهرستان دالاهو به همراه سرهنگ اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ناحیه دالاهو در نشستی با جمع روحانیون اهل تسنن ریجاب و حومه بمنظور هم اندیشی برای تقویت وحدت و هماهنگی بیشتر در راستای رفع مشکلات مردم و ایجاد بسترهای لازم به منظور خدمات رسانی بهتر به اهالی شهر ریجاب و روستاهای اطراف آن به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 

ریجاب (ریژاو) نام یکی از شهرهای استان و یکی از ۵۰ منطقه نمونه گردشگردی استان کرمانشاه می‌باشد. این شهر در ۱۲۰ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه در مسیر دالاهو به سرپل ذهاب واقع است.

منطقه ریجاب با وسعت ۱۲۰ کیلومتر مربع در غرب استان کرمانشاه واقع شده‌است که از نظر تقسیمات سیاسی، جزء شهرستان دالاهو می‌باشد. این منطقه از سمت شمال به شهرستان ثلاث باباجانی، از شرق به شهر کرندغرب، از جنوب و غرب به شهرستان سرپل ذهاب محدود می‌شود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد