فرمانده انتظامی اسلام‌ آبادغرب خبر داد

استخدام یگان ویژه پلیس انتظامی اسلام آبادغرب/افزایش107 درصدی کشفیات سرقت در شهرستان

کد خبر: 304546
|
14:29 - 1397/12/26
نسخه چاپی
استخدام یگان ویژه پلیس انتظامی اسلام آبادغرب/افزایش107 درصدی کشفیات سرقت در شهرستان
فرمانده نیروی انتظامی اسلام‌ آبادغرب با اعلام استخدام یگان ویژه پلیس انتظامی اسلام آبادغرب، گفت: در سال جاری 107 درصد افزایش کشفیات سرقت ها و در بحث کالای قاچاق رشد 100 درصدی کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته ایم.

به گزارشاسلام آباد خبر،  سرهنگ سلیم سلیمی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با شاره به در پیش بودن چهارشنبه‌سوری اظهار کرد: عملکرد پلیس در بحث برخورد با جرائم پیشگیرانه است و  پلیس شهرستان در چهارشنبه آخرسال  با آمادگی و اقتدار کامل با کسانی که بخواهند اموال بیت المال را تخریب یا احیانا" اخلال در نظم ایجاد کنند برخورد قاطع خواهد کرد.

 

وی با اشاره به اینکه؛ بیشترین قربانیان چهارشنبه‌سوری کودکان و نوجوانان هستند، به خانواده‌ها توصیه نمود:  از کودکان و نوجوانان خود مراقبت کنند تا سبب بروز فجایع دلخراش و غیرقابل جبران نشوند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان گفت: امسال 61 هزار تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 حاصل شده که بیش از 26 هزار تماس آن همراه با عملیات پلیسی بوده و مابقی ارشاد انتظامی و مراجعه حضوری بوده که اینها نشان از اعتماد مردم به همکاران ما در پلیس 110  است.

 

وی  با ارائه گزارشی از عملکرد پلیس شهرستان، عنوان کرد: در سال جاری 107 درصد افزایش کشفیات سرقت ها را داشته‌ایم و در بحث  کشف مواد مخدر رشدی 6 درصدی ، کشف مواد محترقه 95 درصد افزایش کشف و در بحث کالای قاچاق رشد 100 درصدی کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته ایم.

 

سرهنگ سلیمی از دستگیری 35 معتاد متجاهر و خرده‌فروش مواد مخدر و پلمب 6 باب منزل و مغازه در راستای طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم‌خیز شهرستان خبر داد و افزود: البته با تعامل با بهزیستی، تعدادی از معتادان متجاهر زیر پوشش این اداره قرار گرفتند، همچنین بیش از 100 نفر از افراد معتاد متجاهر تحویل اردوگاه ماده 16کرمانشاه شده است.

 

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب در بخش دیگری از سخنان خود از استخدام یگان ویژه در شهرستان خبر داد و گفت: یگان ویژه در راستای تأمین نیروی انسانی خود از بین دارندگان دیپلم داوطلب پسر می‌پذیرد.

وی در خصوص شرایط جذب، گفت: از بین جوانان اسلام آبادغرب متولدین سال 74 تا 80 و افردای که داری قد 175 سانتیمتر به بالا  و دارای مدرک حداقل دیپلم با معدل 14 هستند، در یگان ویژه نیروی انتظامی استخدام می‌شوند، این استخدامی بدون محدودیت تعداد افراد است و علاقمندان می توانند جهت نامنویسی و کسب اطلاعات بیشتر به یگان ویژه کرمانشاه واقع در چهارراه سیلو مراجعه نمایند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد