رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اسلام آبادغرب مطرح کرد:

اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه شهرستان اسلام آبادغرب+تصاویر

کد خبر: 304562
|
13:14 - 1398/01/05
نسخه چاپی
اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه شهرستان اسلام آبادغرب+تصاویر
اسلام آبادخبر: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اسلام آبادغرب گفت: امسال هم همچون سالهای قبل طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه برگزار و از ۲۸ اسفند ماه 97 تا ۱۵ فروردین 98 طرح آرامش بهاری ادامه دارد.

حمید خسروانی پور رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اسلام آباد غرب در گفتگو بااسلام آباد خبر،  رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اسلام آبادغرب  گفت: امسال هم همچون سالهای قبل طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه برگزار و  از ۲۸ اسفند ماه 97  تا ۱۵ فروردین 98 طرح آرامش بهاری ادامه دارد.

 

وی با بیان اینکه؛ برنامه های متنوع فرهنگی در امامزادگان شهرستان برگزار می شود، افزود : برپایی خیمه های معرفت، غرفه های سلامت و تندرستی ، غرفه کودکان ، نوجوانان و جوانان وبرگزاری مسابقه از جمله این برنامه هاست.

 

خسروانی در محل بقعه امامزاده حسن(ع) در بخش حمیل عنوان کرد: امسال نهمین سال  اجرای طرح آرامش بهاری در امام زادگان سطح شهرستان هست که به همت اداره اوقاف و امورخیریه  اسلام آبادغرب برگزار می شود و  الحمدلله با استقبال بهتری نسبت به سال قبل مواجه شده است.

 

وی افزود: غرفه پاسخگویی به مسائل شرعی با حضور روحانی اعزامی از شهر قم، غرفه های کودکان، غرفه قرآن بخوان و جایزه بگیر با اهدای جوائز به بچه ها، بیشترین استقبال را داشته اند.
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها