فرماندار شهرستان در جلسه ستاد مدیریت بحران اسلام آبادغرب:

همه اعضای ستادبحران اسلام آبادغرب هوشیاری و آمادگی خود را حفظ کنند/ مسدود شدن محور حمیل به ایلام

کد خبر: 304580
|
14:52 - 1398/01/12
نسخه چاپی
همه اعضای ستادبحران اسلام آبادغرب هوشیاری و آمادگی خود را حفظ کنند/ مسدود شدن محور حمیل به ایلام
اسلام آبادخبر: فرماندار شهرستان در جلسه ستاد مدیریت بحران اسلام آبادغرب با بیان اینکه؛ بحمدلله صدمه جانی نداشتیم، گفت: همه اعضای ستادبحران اسلام آبادغرب تا پایان بارندگی امشب نیز هوشیاری و آمادگی خود را حفظ کنند.

به گزارشاسلام آباد خبر، فرماندار شهرستان در جلسه ستاد مدیریت بحران اسلام آبادغرب گفت: همه اعضای ستادبحران اسلام آبادغرب تا پایان بارندگی امشب نیز هوشیاری و آمادگی خود را حفظ کنند.

 

افشین کریمی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران اسلام آبادغرب گفت: اتحاد و همدلی مسئولین و همراهی مردم فهیم 56میلیمتر بارش در 24ساعت را در این شهرستان مدیریت کرد .

 

وی افزود: هدف اصلی ما جلوگیری از صدمات جانی و مالی بود که بحمدالله هیچگونه صدمه به همشهریان وارد نشد و موضوعات خسارات مالی هم بررسی خواهد شد.

 

فرماندار شهرستان در این جلسه با تشکر از همه مدیران به تناسب وظیفه، از صدا و سیما و رسانه های شهرستان بخاطر اطلاع رسانی درست و لحظه به لحظه بدون نگران کردن مردم، تقدیر و تشکر نمود.

 

سیروس عبدی معاون سیاسی اجتماعی و سرپرست بخشداری مرکزی اسلام آباد غرب نیز در این جلسه گفت: مدیریت واحد در مجموعه ستاد بحران و همراهی تمام قد مردم بویژه دهیاران توانمند بحران بارش های روز گذشته را کنترل کرد.

 

 

وی افزود: خدا را شاکریم که امروز شاهد آسیب به شهروندان نبودیم و با رصد نقطه به نقطه شرایط حاد بحرانی برای شهر ایجاد نشد. به فضل خدا این اتحاد و وحدت بین مردم و مسولین همچنان ادامه خوآهد یافت

 

خانم ارفع نژاد جانشین ستاد مدیریت بحران شهرستان نیز در این جلسه گفت: در طی مدت 24ساعت گذشته 56میلیمتر باران در شهرستان بارید و در همین راستا 146خانوار اسکان داده شدند و بجز چند مورد ورود آب به منازل محله جم خانه و بازگشت فاضلاب 51منزل مسکونی که سریعا رفع مشکل شد مورد خاصی از صدمات مالی و جانی گزارش نشده است.

 

 

معاون عمرانی فرمانداری شهرستن افزود: بدلیل ریزش شدید باران با هماهنگی با استان همجوار محور حمیل به ایلام درحال حاضر بسته شده و مسافرین میتوانند از محور جایگزین استفاده کنند. در این جلسه تداوم آماده باش امکانات و نیروها تا خزوج سامانه مورد تاکید قرار گرفت و از زحمات همه مدیران عضو ستاد و نیروهای نظامی سپاه، ارتش و انتظامی قدردانی بعمل آمد.

 

مدیران عضو ستاد بحران ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت خدمات و مشکلات موجود بر آمادگی نیروهای تحت امر خویش تا پایان بحران تاکید نمودند.  

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها