فرمانده تیپ181 ارتش در اسلام آبادغرب مطرح کرد:

اعزام نفر برهای دوزیست آبی خاکی و ادوات سبک و سنگین تیپ 181 زرهی اسلام اباد غرب به استان های سیل زده ایلام و لرستان

کد خبر: 304585
|
14:09 - 1398/01/15
نسخه چاپی
اعزام نفر برهای دوزیست آبی خاکی و ادوات سبک و سنگین تیپ 181 زرهی  اسلام اباد غرب به استان های سیل زده ایلام و لرستان
اسلام آباد خبر: فرمانده تیپ181 ارتش در اسلام آبادغرب از اعزام نفر برهای دوزیست آبی خاکی ادوات سبک و سنگین تیپ 181 زرهی شهید سرلشکر سلیمی پادگان الله اکبر اسلام اباد غرب در جهت مردم یاری و مقابله با سیل کرمانشاه و استان های ایلام و لرستان خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، سرهنگ دکتر غلامعلیان  فرمانده تیپ181 ارتش در اسلام آبادغرب ، اظهار کرد: در سیل اخیر در کشور ارتش تمام قد پای کار بود، هر چند که پادگان الله اکبر در اسلام آبادغرب مستقر است اما هم اکنون یگان های متعدد از نفربر های دوزیست آبی خاکی این تیپ در شهرستان های نورآباد لرستان، گیلانغرب، دالاهو، صالح آباد استان ایلام و خود شهر ایلام برای کمک به مردم سیل زده اعزام شده اند و بنده خودم در شهر اسلام آبادغرب در کنار ستاد بحران شهرستان پای کار بوده ام.

 

وی افزود: با ادوات مهندسی رزمی تیپ181 ارتش شامل بیل مکانیکی، بولدزر، گریدر، لودر، کمپرسی، مایلر و هر اقدامی که در جهت رفع بحران احتمالی و کمک به مردم  آمادگی کامل داریم .

 

سرهنگ دکتر غلامعلیان  گفت: در بحث اسکان اضطراری در اسلام آبادغرب، 4 آسایشگاه و حسینیه پادگان آماده شده و آمادگی اسکان 5 هزار نفر از حادثه دیدگان احتمالی مهیا شده بود.   وی افزود: ارتش تمام قد در خدمت مردم است و هر ارگان و قسمتی که نیاز به مساعدت ارتش داشت با هماهنگی ستاد بحران، چه از بعد نیروی انسانی و چه از بعد ادوات و تجهیزات آمادگی کمک را دارد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد