آیت‌الله علما:

مسئولان آینده‌نگری برای مقابله با بحران‌ را سرلوحه کار قرار دهند

کد خبر: 304588
|
16:02 - 1398/01/16
نسخه چاپی
مسئولان آینده‌نگری برای مقابله با بحران‌ را سرلوحه کار قرار دهند
مرصادنیوز: امام جمعه کرمانشاه از مسئولان خواست تا آینده‌نگری برای مقایله با بحران‌ها را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ، آیت‌الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه با تقدیر از تلاش‌ها و کمک‌های نیروهای نظامی و همچنین سازمان‌های امدادی در یاری رساندن به سیل‌زدگان اظهار داشت: عملکرد ستاد مدیریت بحران استان هم در این زمینه قابل تقدیر است.

وی بیان داشت: استاندار کرمانشاه در بحث سیل نیز همچون بحران زلزله پای کار بود و اوضاع را به خوبی مدیریت کرد.

امام جمعه کرمانشاه همچنین از نمازگزاران و مردم فهمیم استان نیز خواست تا با کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود به یاری سیل‌زدگان بشتابند و به آنها در حد آنچه در توانشان است کمک کنند.

آیت الله علما خاطرنشان کرد: دولت قادر نخواهد بود به تنهایی بار کمک به این مردم را به دوش بکشد، لذا همه باید برای عبور مردم سیل زده از این شرایط تلاش و کمک کنند.

وی همچنین به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص مدیریت این بحران اشاره‌ای داشت و گفت: تذکرات معظم له در مورد محکم‌کاری و آینده‌نگری را مسئولان باید سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

خطیب جمعه کرمانشاه مناسبت‌های هفته پیش رو از جمله شهادت آیت‌الله محمدباقر صدر، ولادت امام حسین (ع)، ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و ولادت امام سجاد (ع) را هم متذکر شد.

آیت الله علما با اشاره به مناسبت روز میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار، جایگاه والای این امام بزگوار در تربییت انسان‌های مخلص و الگوسازی مقابله با ظلم برای جهانیان را یادآورد شد و مکتب اهل بیت (ع) را مایه اقتدار و عظمت بشریت دانست.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد