سرهنگ باوندپور خبر داد:

اختصاص بخشی از حقوق کارکنان و پاسداران سپاه اسلام آبادغرب به سیل‌زدگان

کد خبر: 304600
|
12:30 - 1398/01/18
نسخه چاپی
اختصاص بخشی از حقوق کارکنان و پاسداران سپاه اسلام آبادغرب به سیل‌زدگان
اسلام آبادخبر: فرمانده سپاه اسلام آبادغرب با اعلام اینکه؛ کارکنان و پاسداران سپاه اسلام آبادغرب بخشی از حقوق خود را به سیل زدگان اختصاص دادند، گفت: حوزه های بسیج شهرستان آماده جمع آوری کمک های مردمی هستند.

به گزارشاسلام آباد خبر، فرمانده سپاه اسلام آبادغرب ضمن اظهار همدردی با هموطنان سیل‌زده اظهار کرد: در راستای رسالت‌ اجتماعی سپاه بعنوان نیروی مردمی و با عنایت به تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک همه‌جانبه به سیل‌زدگان، کارکنان و پاسداران سپاه اسلام آبادغرب به صورت داوطلبانه بخشی از حقوق خود را برای کمک به  هموطنان استان های سیل زده تخصیص دادند.

 

 

وی عنوان کرد: وظیفه انسانی و مسلمانی ماست که در این شرایط سخت به فکر عزیزان سیل زده باشیم و با کمک های خود در کاهش آلام آنان تلاش کنیم.

 

 

سرهنگ باوندپور با بیان اینکه؛ بر اساس گزارشات رسیده ،جمع آوری کمکهای مردمی در تمامی شهرستانها توسط حوزه های بسیج آغاز گردیده، اظهار کرد: در همین راستا حوزه های مقاومت بسیج در شهرستان اسلام آبادغرب آماده جمع آوری کمک های مردمی هستند.

 

 

فرمانده سپاه ناحیه اسلام آبادغرب با اشاره به اینکه؛  عمده نیازمندی آسیب دیدگان را چادر، پتو، لباس ، خوراک شامل برنج، روغن، آرد، کنسرو، آب معدنی و.. می باشد،  اعلام کرد : در راستای کمک به هم وطنان آسیب دیده در سیل اخیر در استان های گلستان، مازندران، ایلام، لرستان، خوزستان و کرمانشاه کلیه حوزه های مقاومت بسیج شهرستان  برای جمع آوری کمکهای مردمی و ارسال در سریعترین زمان ممکن آماده هستند .

 

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها