عبدالرضا مصری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی

سپاه برگ برنده کشور است /تهیه طرح مقابله با اقدامات آمریکا

کد خبر: 304605
|
22:45 - 1398/01/19
نسخه چاپی
 سپاه برگ برنده کشور است /تهیه طرح مقابله با اقدامات آمریکا
اسلام آباد خبر، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، سپاه را برگ برنده کشور دانست و از تهیه طرح مقابله با اقدامات آمریکا در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، عبدالرضا مصری در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی مرصاد در مورد احتمال قرار دادنسپاه در لیست گروه های تروریستی توسط آمریکا با بیان اینکه آمریکا نقاط قوت و توانمندی های اصلی کشور را هدف قرار داده است، اظهار داشت: زمانی که سپاه توسط آمریکا هدف قرار می گیرد موید این واقعیت است که سپاه از مهمترین برگ های برنده کشور است.

به گفته مصری، دشمن درصدد است نهایت توانمندی ما را در تیرس خود قرار دهد و این خیلی عجیب نیست که آمریکا بخواهد توان ما را بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه این افتخار سپاه است که پاسدار انقلاب، جمهوری اسلامی و ایران اسلامی است، افزود: این اقدام آمریکا نشان می دهد طی چهل سال گذشته قوت سپاه باعث شده که دشمن امروز درصدد آزاررسانی روانی به این قدرت شود البته هیچ گاه موفق نخواهد بود.

مصری خاطرنشان کرد: البته از سوی دیگر مقایسه ای میان سیاست های دوگانه و معنایی که از بین برده اند پیش می آید از رئیس جمهور این کشور گرفته تا نخست وزیر و مردم کوچه و بازار دستشان به خون آغشته است تا جایی که منافقین به یک کفاش هم رحم نکردند با این حال سپاه را تروریست می دانند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آمریکا مدافع سازمان های تروریستی است با این وجود سپاه را به عنوان یک نهاد انقلابی ترویست می خواند.

مصری گفت: دستگاه دیپلماسی فقط دستگاه مذاکره نیست بلکه باید دستگاه اقدام هم باشد، متاسف هستیم با این مشکلاتی که آمریکا ایجاد کرده هنوز یک لایحه برای مقابله با آمریکا به دست مجلس نرسیده است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این باعث تاسف است که دولت آمریکا علیه کشور ما فعال است اما دولت ما فعالیتی ندارد با این حال نمایندگان مجلس درصدد تصویب طرحی برای مقابله با اقدامات آمریکا است که به زودی اجرایی خواهد شد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها