با تشکیل کمپین من یک سپاهی هستم؛

اعلام حمایت دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان اسلام آبادغرب از خدمات شایسته سپاه پاسداران+تصاویر

کد خبر: 304617
|
19:36 - 1398/01/21
نسخه چاپی
اعلام حمایت دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان اسلام آبادغرب از خدمات شایسته سپاه پاسداران+تصاویر
اسلام آبادخبر: دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان اسلام آبادغرب در حمایت از خدمات شایسته سپاه پاسداران در حفظ وحراست از نظام انقلاب اسلامی،در روز پاسدار وجانبازحمایت خود را اعلام نمودند.

به گزارشاسلام آباد خبر،  در پی اقدام سخیف و نابخردانه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در تروریستی خواندن سپاه،  دانش آموزان وفرهنگیان شهرستان اسلام آبادغرب در حمایت از خدمات شایسته سپاه پاسداران در حفظ وحراست از نظام انقلاب اسلامی،در روز پاسدار وجانبازحمایت خود را  یکصدا با تشکیل کمپین های" من یک سپاهی هستم؛ " و  "من یک  پاسدارهستم " را اعلام نمودند.

 

جمال الدین برجی رئیس آموزش و پرورش شهرستان در مراسمی  که دردبیرستان فاطمه الزهرا اسلام آبادغرب برگزار شد؛ ضمن محکوم این اقدام قبیحانه بیان داشتند که پاسداری یک جریان فکری می باشد که مورد پذیرش تمامی اقشار و جوامع انسانی است و هدف آمریکا از این اقدام ترس از نابودی اسرائیل بدست قوی ترین  نیروهای مدافع ارزش‌های اسلامی می باشد.

 


سرهنگ قاسمی جانشین فرماندهی سپاه شهرستان در این مراسم، با قدر دانی از حمایت خود جوش جریان های مختلف سیاسی و اجتماعی اعلام کرد: که نیروهای سپاه پاسداران از دل مردم وبرای دفاع از همین مردم حاضرند از جان خود بگذرند تا امنیت وآسایش جامعه اسلامی ایران حفظ گردد.

 

 


گلاب تیموری مدیر دبیرستان فاطمه الزهرا (س) با اعلام اینکه پاسداری فقط دفاع از مرزها نیست، بیان نمود: که امروز همه ی ما پاسدار حفظ ارزش ها ودستاوردهای انقلاب اسلامی ایران هستیم وبا لبیک به فرمان رهبری معظم انقلاب، با علم و آگاهی در تمامی عرصه های سیاسی و اجتماعی وفرهنگی واقتصادی تلاش خواهیم نمود تا اهداف پلید دشمنان ایران همیشه سر افراز را نابود نماییم.

وی افزود: ما فرهنگیان ودانش آموزان واولیای دانش آموزان این دبیرستان ضمن قدردانی از زحمات وصف ناشدنی پاسداران انقلاب اسلامی اعلام خواهیم کرد؛ که همواره پاسدار حفظ حریم ارزش ها بوده و خواهیم ماند.( لبیک یا خامنه ای مد ظله العالی).

 



 

 

 
 
 
 

گفتنی ست؛ به مناسبت روز پاسدار و درواکنش به تروریستی خواندن سپاه از سوی استکبار جهانی، مدیر و معاونین آموزش و پرورش اسلام آبادغرب با فرمانده سپاه شهرستان دیدار نمودند.

 

فرهنگیان فرهیخته ضمن تبریک ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، اقدام شنیع آمریکای جنایتکار بر تروریستی اعلام کردن سپاه را محکوم نمودند و با پیوستن به کمپین من یک سپاهی هستم، خشم و انزجار خود را آمریکای جنایتکار نشان دادند.

 

 
 
 
شایان ذکر است در  بخش حمیل نیز جمعی از معلمان با لباس پاسداری در کلاس درس حاضر شدند.
 
 
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد