ولایت پذیری رمز پیروزی است/جنگ نرم چشمی با بصیرت می خواهد

کد خبر: 304620
|
22:16 - 1398/01/22
نسخه چاپی
ولایت پذیری رمز پیروزی است/جنگ نرم چشمی  با بصیرت می خواهد
اسلام آبادخبر،در جنگ نرم با ولایت پذیری و چشمی با بصیرت پیروزی ما بر باطل حتمی است.

به گزارشاسلام آباد خبر، ،چنان با آرامش سخن می گوید که گویی کوچکترین غبار اندوهی خاطرش را نیازرده است.

شمرده و متین و حساب شده!!

به راستی که اینان معنی واقعی آیه 111سوره توبه می باشند،که خداوند می فرماید: إِنَّ اللَّهَ اشْتَرَى مِنَ الْمُؤْمِنِينَ أَنْفُسَهُمْ وَأَمْوَالَهُمْ بِأَنَّ لَهُمُ الْجَنَّةَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ فَيَقْتُلُونَ وَيُقْتَلُونَ وَعْدًا عَلَيْهِ حَقًّا فِي التَّوْرَاةِ وَالْإِنْجِيلِ وَالْقُرْآنِ وَمَنْ أَوْفَى بِعَهْدِهِ مِنَ اللَّهِ فَاسْتَبْشِرُوا بِبَيْعِكُمُ الَّذِي بَايَعْتُمْ بِهِ وَذَلِكَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظِيمُ 

در حقيقت ‏خدا از مؤمنان جان و مالشان را به [بهاى] اينكه بهشت براى آنان باشد خريده است همان كسانى كه در راه خدا مى ‏جنگند و مى ‏كشند و كشته مى ‏شوند [اين] به عنوان وعده حقى در تورات و انجيل و قرآن بر عهده اوست و چه كسى از خدا به عهد خويش وفادارتر است پس به اين معامله‏ اى كه با او كرده‏ ايد شادمان باشيد و اين همان كاميابى بزرگ است.
او کسی است که با گذشت بیش از یک دهه با وجود جانباز شدن همچنان در لباس سبز پاسداری در راستای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی در رکاب ولایت ثابت قدم و با صلابت مشغول خدمت می باشد.

سرهنگ پاسدار سیروس همتی  درگفتگو باخبرنگارمااظهار داشت: اعیاد شعبانیه و روز پاسدار را به خدمت  مقام معظم رهبری(مدظله العالی)،امت اسلامی  و ملت شهید پرور ایران تبریک و تهنیت عرض می کنم.

وی افزود: همیشه با بالارفتن دنیا از دید تو بزرگتر و تو از دید مردم کوچکتر می شوی.آن ارتفاعات قدم گاه شهیدان والا مقامی چون چمران، همت و متوسلیان بود و بالاترین افتخار من این است که در راه دفاع از دین و ولایت جانباز شده ام.

این جانباز پاسدارمجروحیت خود را این چنین بیان کرد: چهارم مهر ماه سال ۱۳۸۶ بود که با تعدادی از همکاران به ارتفاعات صعب العبور نوسود که حدود 35کیلومتر با پاوه فاصله دارد رفتیم.ساعت حدود 10شب بود  که در حین اجرای رزمی ماموریت عملیاتی در منطقه مجروح شدم.
حدود دوساعت طول کشید تا من را به بیمارستان منتقل کنند.
سال ها از آن ماجرا گذشته و من همچنان به  این نشان افتخار و جانباز بودن خود می بالم.

سرهنگ همتی عنوان کرد: ولایت پذیری رزمندگان واقعیتی بود که در جای جای دفاع مقدس خود را نشان می دهد.
امروز اما گرچه دیگر خبری از جنگ سخت نیست و صدای توپ و خمپاره نمی آید،چشمی با بصیرت می خواهد که بداند در جبهه جنگ نرم و حفظ سنگر و خطوط فرهنگی نیز باید یاری رسان ولی فقیه بود و به امر او به مانند حضرت عباس(ع) که امان نامه شمر را نپذیرفت به مصاف حربه های دشمن رفت.

وی  در پایان بیان کرد: همه جانبازان ما با الگو قرار دادن صبر و از خود گذشتگی حضرت عباس (ع) آماده ایثار جان خود هستند و کلیه جانبازان ما شهدای زنده ای هستند که چراغ راه ما می باشند .

گزارش:نگین سارائی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد