رئیس اداره مخابرات شهرستان اسلام آبادغرب مطرح کرد:

خسارت بیش از 2میلیارد و800 میلیون ریالی سیل و رانش زمین به زیرساخت های مخابراتی شهرستان اسلام آبادغرب

کد خبر: 304634
|
13:50 - 1398/01/26
نسخه چاپی
خسارت بیش از 2میلیارد و800 میلیون ریالی سیل و رانش زمین به زیرساخت های مخابراتی شهرستان اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: رئیس اداره مخابرات شهرستان اسلام آبادغرب گفت: بر اثر سیل اخیر و رانش زمین بیش از 2میلیاردو800 میلیون ریال به زیرساخت های مخابراتی شهرستان خسارت وارد شده است.

اكبر حاصلي در گفتگو بااسلام آباد خبر، اظهار کرد: : بر اثر سیل اخیر و رانش زمین بیش از 2میلیاردو800 میلیون ریال به زیرساخت های مخابراتی شهرستان خسارت وارد شده است.

 

 

وی افزود: به علت تخریب پل روستای ونایی،  کابل 300زوجی بین  روستاهای ونایی و چغاگل و پیرگه قطع شد و بیش از 50میلیون تومان خسارت به تأسیسات مخابرات وارد شد.

 


مهندس حاصلي گفت: به علت اینکه امکان کابل کشی زمینی به علت تخریب پل وجود نداشت تا بازسازی پل این ارتباط به صورت موقت و هوایی بانصب تیر در دو طرف رودخانه و سه رشته کابل 100زوجی برقرار شد.

 

 

وی عنوان کرد: به علت بارش شدید باران و رانش زمین  فیبر نوری  روستای تپه گله بیش از 6 بار قطع شد  که مجددا" بازسازی  و ارتباط برقرار گردید که در این روستا با قطع فیبر بیش از 200میلیون تومان به مخابرات خسارت وارد گردید.

 

 

رئیس اداره مخابرات شهرستان اسلام آبادغرب خاطرنشان کرد: همچنین  روز گذشته  به علت رانش زمین فیبر ارتباطی ایستگاه مخابراتی امام زاده حسن(ع) قطع شد که همکاران بلافاصله به محل اعزام شدند و نسبت به ترمیم موقت فیبر اقدام شد و ارتباط روستاهای این منطقه که قطع شده بود وصل گردید

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد