با اهدای لوح وزیر توسط رئيس دانشگاه علوم پزشكي استان کرمانشاه صورت گرفت؛

تقدير وزير بهداشت از فرماندار اسلام آباد غرب+عکس

کد خبر: 304650
|
15:01 - 1398/01/31
نسخه چاپی
تقدير وزير بهداشت از فرماندار اسلام آباد غرب+عکس
اسلام آبادخبر: لوح تقدير وزير بهداشت و درمان توسط رئيس دانشگاه علوم پزشكي استان به فرماندار اسلام آباد غرب اهدا شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، ‍ صبح امروز در نشست فرماندار که  با رئيس ،معاونين و مديران دانشگاه علوم پزشكي استان كرمانشاه برگزار شد؛ موضوعات حوزه بهداشت و درمان شهرستان اسلام آباد غرب مورد بررسي قرار گرفت.


در اين جلسه فرماندار اسلام آباد غرب در سخناني با قدرداني از زحمات  مجموعه دانشگاه علوم پزشكي استان  و شبكه بهداشت شهرستان گفت: خوشبختانه اقداماتي كه در اين حوزه در چند سال اخير ايجاد شده بسيار چشمگير است و قطعا با توجه به شرايط موجود شهرستان  بعنوان قطب درمان غرب استان اين روند مي بايست تداوم داشته باشد.


افشین کریمی گفت:  در بحران زلزله خدمات مجموعه درمان شهرستان به آسيب ديدگان چشمگير بود و حادثه ديدگان در بيمارستان و مراكز درماني اين شهرستان  پذيرش و دوره هاي درمان خود را طي كردند.


فرماندار شهرستان در ادامه سخنان خود عنوان كرد: انتظار داريم موضوع مقاوم سازي بيمارستان  فاز دو و همچنين روند ساخت بيمارستان خيرين تسريع يابد و در بحث تجهيز خانه هاي بهداشت و مراكز درماني نگاه ويپه اي به شهرستان داشته باشيد


دكتر كريمي افزود: بحث ايجاد مركز غربالگري سرطان  بسيار براي شهرستان ضروري است.


فرماندار اسلام آبادغرب در اين جلسه از حمايتهاي استاندار کرمانشاه،  نماينده مجلس  و مجموعه دانشگاه علوم پزشكي استان در راستاي پيگيري امور حوزه سلامت شهرستان اسلام آباد غرب  قدرداني كرد.


در ادامه اين جلسه رئيس و معاونين دانشگاه علوم پزشكي از نگاه سلامت محور فرماندار اسلام آباد غرب قدرداني و  گزارشي از اقدامات اين حوزه را ارائه نمودند و خواسته هاي فرماندار شهرستان در اين جلسه توسط رئيس دانشگاه به معاونين ابلاغ و مقرر شد هر يك از معاونين در جلسه آتي گزارش اقدامات را ارائه نمايند.


در پايان اين جلسه لوح تقدير وزير بهداشت و درمان توسط رئيس دانشگاه علوم پزشكي استان به فرماندار اسلام آباد غرب اهدا شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها