با ابلاغ حكمی از سوي استاندار کرمانشاه؛

افشین کریمی به سمت سرپرست معاونت توسعه مديريت و منابع استانداري كرمانشاه منصوب شد

کد خبر: 304662
|
14:51 - 1398/02/04
نسخه چاپی
افشین کریمی به سمت سرپرست معاونت توسعه مديريت و منابع استانداري كرمانشاه منصوب شد
اسلام آبادخبر: با ابلاغ حكمی از سوي استاندار کرمانشاه، افشین کریمی(فرماندار اسلام آبادغرب) به سمت سرپرست معاونت توسعه مديريت و منابع استانداري كرمانشاه منصوب شد

به گزارشاسلام آباد خبر، ‍ با ابلاغ حكم از سوي مهندس بازوند استاندار كرمانشاه، افشين كريمي (فرماندار اسلام آبادغرب) به عنوان سرپرست معاونت توسعه مديريت و منابع استانداري كرمانشاه منصوب شد.


متن حكم صادره توسط استاندار محترم بدين شرح است:
جناب آقاي افشين كريمي
با توجه به تعهد و تجربيات ارنده جنابعالي، به عنوان سرپرست معاونت توسعه مديريت و منابع استانداري كرمانشاه منصوب مي شويد.
استفاده بهينه از منابع انساني موجود در استان، ارتقاء كيفي و كارايي آن ها و به كارگيري نيروهاي متعهد و موثر در پست هاي اداري و اجرايي، ساماندهي و ارتقاي فناوري اطلاعات و ارتباطات استان براي تحقق كامل دولت الكترونيك از اهم وظايفي است كه انتظار دارد در چارچوب قوانين و مقررات جاري و اسناد فرادستي و در راستاي سياست هاي تدبير و اميد بدان اهتمام نماييد.
توفيق روز افزون شما را در جهت پيشبرد اهداف متعالي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران تحت منويات و فرامين مقام معظم رهبري از درگاه پروردگار متعال خواستارم.                                        

      بازوند
استاندار کرمانشاه
                                              
گفتنی ست؛ پيش از اين دكتر هدايت حاتمي مسئوليت معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري را به عهده داشت كه با تفكيك شدن اين حوزه ها از يكديگر طبق دستورالعمل اجرايي وزارت كشور از اين پس حوزه اقتصادي با دكتر حاتمي و حوزه مديريت و منابع انساني هم با آقاي افشين كريمي خواهد بود.

 

شایان ذکر است با وجود بیش از دوماه رایزنی برای انتخاب فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب و با وصف پیشنهاد گزینه های متعدد از طیف های مختلف سیاسی هنوز گزینه نهایی فرمانداری اسلام آبادغرب انتخاب نشده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد