مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه اسلام آبادغرب

بزرگترین معلمین ما شهدا هستند/تروریستی خواندن سپاه از سوی دشمن بخاطر ناکامی استکبار در جبهه مقاومت است

کد خبر: 304682
|
12:47 - 1398/02/11
نسخه چاپی
بزرگترین معلمین ما شهدا هستند/تروریستی خواندن سپاه از سوی دشمن بخاطر ناکامی استکبار در جبهه مقاومت است
اسلام آبادخبر: مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه اسلام آبادغرب با بیان اینکه؛ بزرگترین معلمین ما شهدا هستند، گفت: تروریستی خواندن سپاه از سوی دشمن بخاطر ناکامی استکبار در جبهه مقاومت است.

حجت الاسلام عزتی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه اسلام آبادغرب  ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و روز معلم در گفتگو بااسلام آباد خبراظهار داشتبا توجهبه این که انقلاب مبلغ اسلام ناب محمدی است باید در این راستا مانند امام (ره)قدم برداشت و شهید مطهری به مانند شاگردی بی بدیل با تفکرات امام (ره) آشنا بود وبه وضوح در کتاب های خود این تفکر را بیان کرده اند از این جهت کتاب های ایشان اثرات بسیاری دارد.

 

وی افزود: بزرگترین معلمین ما شهدا هستند و همه معلمان عزیز هم باید به مانند این شهید(شهید مطهری) اثر گذار باشند.

 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بیان کرد: سپاه پاسداران یکی از نهاد های کاملا اسلامی و انقلابی است و در راستای بیانات مقام معظم رهبری گام برمی دارد.

 

عزتی در مورد تروریستی خواندن سپاه پاسداران از سوی دشمنان گفت: همان گونه که در زمان امیرالمومنین (ع) مردمی که از قرآن و دین فاصله گرفته بودند ایشان را به عنوان ضد دین معرفی کردند الان هم این مسئله تکرار شده است و تازگی ندارد چرا که منافع ظلم به خطر افتاده است.

 

وی با اشاره به علت دشمنی استکبار با سپاه، افزود: سپاه پاسداران گوش به فرمان مقام معظم رهبری، همچنان مدافع اسلام و انقلاب است و مشکلاتی که برای دشمن ایجاد شده ونهادی که مقابل آنها در عراق،سوریه و...ایستاده کسی جز سپاه پاسداران نیست.

 

حجت الاسلام عزتی همه ما باید بدانیم که دشمن هیچ گاه از زبان خود در مورد دشمنش صحبت خیر نمی کند و تروریستی خواندن سپاه از سوی دشمن برای ما باعث افتخار است و در واقع اگر دشمن از ما تعریف و تمجید کند جای نگرانی و تأمل دارد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح برنامه های هفته عقیدتی سپاه شهرستان اسلام آبادغرب بیان کرد: به مناسبت این هفته از معلم بزرگ شهرستان امام جمعه محترم حاج آقا مهری که دارای اثرات معنوی یبسیاری در شهرستان است  دیدا می کنیم.

 

وی افزود: غبار روبی مزار شهدا، مسابقه کتاب خوانی به خصوص کتاب های شهید استاد مطهری و کوه پیمایی از برنامه های مهم این هفته می باشد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد