با حضور مدیران ذیربط صورت گرفت؛

برگزاری جلسه هم اندیشی نظام صنفی كشاورزی و منابع طبیعی شهرستان اسلام آبادغرب

کد خبر: 304705
|
11:08 - 1398/02/22
نسخه چاپی
برگزاری جلسه هم اندیشی نظام صنفی كشاورزی و منابع طبیعی شهرستان اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: جلسه هم اندیشی نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان اسلام آباد غرب با حضور مدیران ذیربط در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار گردید.

به گزارشاسلام آباد خبر، جلسه هم اندیشی نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان اسلام آباد غرب با حضور امام جمعه شهرستان، مدیر جهاد کشاورزی، مسئول نظام صنفی کشاورزی ، مسئولین ادارات آمور آب، منابع طبیعی،شبکه دامپزشکی ، تعاون روستایی و رئیس کارخانه قند در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار گردید.

 

در این جلسه مهندس کریمی مدیر جهاد کشاورزی اسلام آباد غرب ضمن تبریک ایام ماه مبارک رمضان، گزارشی از وضعیت کشاورزی شهرستان و اقدامات انجام شده در خصوص کنترل بیماری زنگ زرد غلات که در حال حاضر در مزارع کشاورزی شیوع پیدا کرده را مطرح نمود و ضرورت مبارزه فراگیر و به موقع در این زمینه را اعلام کرد.

 

وی همچنین به اهمیت جایگاه نظام صنفی کشاورزی اشاره نمود و تاکید داشت: برای تقویت آن باید تلاش شود.

 

حجت الاسلام مهری امام جمعه اسلام آبادغرب نیز ضمن تبریک ماه مبارک رمضان در سخنانی به اهمیت کشاورزی و نقش کشاورزان در جامعه پرداخت واظهار داشت: پیشرفتی که در کشاورزی بدست آمده و باعث شده از کشاورزی سنتی به کشاورزی مکانیزه برسیم، نتیجه تلاش و کوشش مضاعف ارگانهای مختلف از جمله جهاد کشاورزی برای روشنگری کشاورزان در جهت کشت مکانیزه و بالا رفتن عملکرد و درآمد کشاورز است.

 

  وی با تاکید به اهمیت جایگاه نظام صنفی کشاورزی در بین کشاورزان افزود: باید شرایط عضویت در نظام صنفی برای کشاورزان به صرفه و راحت باشد و همچنین خدمات نظام صنفی برای کشاورزان مشخص باشد که مورد توجه، رضایت و استقبال بیشتر قرارگیرد.

 

در ادامه رحیمی مسئول نظام صنفی کشاورزی شهرستان عدم وثیقه گذاشتن اسناد زراعی کشاورزان توسط بانکها و برخوردار نشدن از تسهیلات بانکی را یکی از مشکلات کشاورزان وروستاییان دانست و تاکید داشت : کشاورزان باید نسبت به حقوق خود آشنایی بیشتری پیدا کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد