باحضور مسئولين شهرستان/

جلسه برنامه ريزي سالروز فتح خرمشهر در اسلام آباد غرب برگزار شد

کد خبر: 304724
|
14:03 - 1398/02/26
نسخه چاپی
جلسه برنامه ريزي سالروز فتح خرمشهر در اسلام آباد غرب برگزار شد
اسلام آبادخبر: باحضور مسئولين شهرستان جلسه برنامه ريزي سالروز فتح خرمشهر در اسلام آباد غرب برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، باحضور مسئولين شهرستان جلسه برنامه ريزي سالروز فتح خرمشهر در اسلام آباد غرب برگزار شد.

 

سيروس عبدي معاون سياسي و اجتماعي فرمانداري اسلام آبادغرب در سخناني با ياد آوري رشادت هاي رزمندگان اسلام بيان داشت با اتحاد نيروهاي نظامي و همكاري مردم معادلات صدام به هم ريخت و فتح خرمشهر زمينه ساز پيروزي رزمندگان اسلام در جبهه هاي جنگ گردید.

 

وي افزود: سوم خرداد يك روز بياد ماندني در تاريخ انقلاب و دفاع مقدس است و برنامه هاي اين روز مي بايست با كيفيت برگزار شود و همه دستگاهها موظف به انجام بموقع مصوبات اين جلسه هستند.

 

سرهنگ پاسدار مسلم قاسمی جانشین فرماندهی سپاه شهرستان در پایان این جلسه ضمن برشماری برنامه های پیشنهادی بزرگداشت یوم الله سوم خرداد ، گفت: فتح غرور آفرین و عزت بخش خرمشهر در عملیات بزرگ بیت المقدس در طول دفاع مقدس از منزلت و ارزش بسیاربالایی برخوردار است .

 

وی افزود: بزرگداشت یوم الله سوم خرداد و فتح خرمشهر در ماه مبارک رمضان از برنامه مهمی است که با همکاری سایر دستگاه های اجرایی شهرستان و عموم بسیجیان دلاور در سطح شهرستان برگزار می شود .

 

 

گفتنی ست؛ در اين جلسه مصوب شد از يكم تا سوم خرداد برنامه هايي همچون غباروبي مزار شهدا ،ديدار با خانواده شهدا ،صبحگاه مشترك نيروهاي مسلح شهرستان خاطره گويي توسط رزمندگان عمليات فتح خرمشهر،و عصر شعر در سطح شهرستان برگزار شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب