دادستان اسلام آبادغرب خبر داد:

اجرای حکم قلع و قمع سه دستگاه ساخت و ساز غیر مجاز احداثی در اسلام آبادغرب

کد خبر: 304732
|
13:07 - 1398/02/28
نسخه چاپی
اجرای حکم قلع و قمع سه دستگاه ساخت و ساز غیر مجاز احداثی در اسلام آبادغرب
اسلام آباد خبر: دادستان عمومی اسلام آباد غرب از اجرای حکم قلع و قمع سه دستگاه ساخت و ساز غیر مجاز احداثی در اسلام آبادغرب خبر داد.

 سید سجاد ملایری دادستان اسلام آبادغرب  در گفتگو بااسلام آباد خبر، از اجرای حکم قلع و قمع سه دستگاه ساخت و ساز غیر مجاز احداثی در اسلام آبادغرب خبر داد.

 

وی اظهار کرد: با توجه به اهمیت حفظ و صیانت از اراضی ملی و منابع طبیعی و تأکیدات مقام معظم رهبری در حفظ و صیانت از بیت المال ظرف 20 روز گذشته 3 فقره تخریب و قلع و قمع متصرفات احداثی در شهرستان صورت گرفته است .


دادستان شهرستان گفت: این املاک توسط افراد سودجو که متعرضین و متصرفین به اراضی ملی در حریم شهر اسلام آبادغرب بودند با دستور دادستانی توسط یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن  ، نیروی  انتظامی، شهرداری و منابع طبیعی قلع قمع و تخریب شدند.


 ملایری با اخطار به تمامی کسانی که قصد تعرض به بیت المال را دارند اظهار داشت : دادستانی با همکاری دستگاهای مرتبط با قاطعیت تمام نسبت به جلوگیری از تصرف افراد سودجو اقدام  و در صورت مشاهده مکان های احداثی را قلع و قمع و وضع را به حالت عادی اعاده می نماید.


 دادستان اسلام آبادغرب در پایان گفت : اراضی ملی متعلق به همه مردم است و تمام دستگاه های دولتی و غیردولتی و عموم مردم نسبت به نگهداری از آن باید کوشا باشند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد