فرمانده سپاه اسلام آبادغرب:

امروز هم یک عملیات بیت المقدس برای فتح تمام اماکن نظامی امریکا و ایادی آنها در منطقه کافیست

کد خبر: 304762
|
22:09 - 1398/03/04
نسخه چاپی
امروز هم یک عملیات بیت المقدس برای فتح تمام اماکن نظامی امریکا و ایادی آنها در منطقه کافیست
اسلام آبادخبر: فرمانده سپاه اسلام آبادغرب گفت: ما در آن زمان با دست خالی در عملیات بیت المقدس توانستیم و امروز هم یک عملیات بیت المقدس برای فتح تمام مکان های نظامی امریکا و ایادی آنها در سطح منطقه کافیست .

به گزارشاسلام آباد خبر، سرهنگ باوند پور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اسلام آبادغرب در مراسم صبحگاه مشترک گرامیداشت فتح خرمشهر در اسلام آبادغرب ضمن تسلیت ایام شهادت امیرالمومنین(ع) و تبریک در خصوص آزاد سازی خرمشهر اذعان داشت: برهمگان آگاه است که اشغال خرمشر توسط عراق به عنوان آخرین و مهمترین برگ برنده این کشور برای  وادار ساختن نظام جمهوری اسلامی جهت شرکت در هرگونه مذاکرات صلح بود .

 

وی ادامه داد: آزادسازی خرمشهر و پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات بیت المقدس سمبل تحمیل اراده سیاسی کشور بر متجاوز و اثبات برتری نظامی  جمهوری اسلامی ایران است.

 

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اسلام آبادغرب با اشاره به دست آوردهای عملیات بیت المقدس گفت: اشغال خرمشهر 575 روز طول کشید و با فتح خرمشهر ضربه اساسی و مشخص کننده ای  بر پیکر رژیم بعث وارد شد و ذهنیت هایی که در مورد قابلیت های نظامی جمهوری اسلامی ایران وجود داشت تغییر کرد.

 

وی افزود: کوتاه بودن زمان آمادگی برای حضور در عملیات کمتر از یک ماه بود؛ وسعت منطقه نبرد در این عملیات 6هزار کیلومتر مربع بود؛ مداومت ادامه عملیات که 26روز با تمام محدودیت هایی که بودطول کشید؛ اجرای عملیات عبور از رودخانه  و عبور 5لشکر از رودخانه بود.

 

وی افزود:  حجم بالای خسارات به دشمن در این عملیات که شامل اسارت 19هزار نفر از نیروهای دشمن و کشته و زخمی شدن 16هزار نفر از نفرات دشمن، موجب تقویت موقعیت بین الملی جمهوری اسلامی و بعد از این عملیات صدام مدال هایی به فرمانده هان خود تقدیم کرد و به آنها گفت من از شماها راضی نیستم و این مدال ها برای تسکین افکار عمومی است.

 

سرهنگ باوند پور عنوان کرد: سیاسیت مدارانی که از هیبت پوشالی استکبار در موضع انفعال قرار گرفته اند و برای فرار از پاسخگویی به مردم هر روز سعی در تضعیف روحیه مردم دارند و مردم را از وقوع یک جنگ قریب الوقوع می ترسانند به این افراد باید گفت: که ما در آن زمان با دست خالی در عملیات بیت المقدس توانستیم  و امروز هم یک عملیات بیت المقدس برای فتح تمام مکان های نظامی امریکا و ایادی آنها در سطح منطقه کافیست .

 

وی ادامه داد: امروز به حمد خدا وحدتی که میان نیروها مسلح وجود دارد بی نظیر است و همه در اوج اقتدار خود قرار دارند و می توانند هرگونه تهدیدی را در نطفه خفه کنند و پاسخی کوبنده دهند.

 

فرمانده سپاه اسلام آبادغرب خاطرنشان کرد: امروز همه می دانند که هیچ گونه تصمیمی در منطقه خاورمیانه بدون حضور نظام مقدس جمهوری اسلامی عملی نیست.

 

وی ادامه داد: ما به افراد داخلی که در مقام انفعال در مقابل دشمن قرار گرفته اند توصیه می کنیم که وظیفه ای که در جهت خدمتگزاری به مردم دارید انجام دهید و در مباحثی که مربوط به نیروهای مسلح است و سرانجام آن را(نیروهای مسلح) مشخص می کنند دخالت نکنید.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گفت: خطاب من به آن دسته از افرادی است  که به عنوان تحلیلگر برای فرار از شکست سیاسی پیش روی خود اظهار نظر های ناپخته ای دارند و نتیجه تقابل با آمریکا را مذاکره می دانند، اما ولی امر مسلمین (امام خامنه ای)می فرمایند؛ جنگ و مذاکره ای درکار نیست و گزینه روبه روی ملت ایران مقاومت است.

 

وی در پایان افزود: این افراد از اعمال و رفتارشان کاملا مشخص است که التزام عملی به ولایت فقیه ندارند و اقدام عملی به اسلام را از دست داده اند.البته مردم به حمد خدا آگاه هستند و در مواقع لازم پاسخ خواهند داد.

 

 

 
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد