فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب:

به زودی عاملین شهادت رییس پلیس آگاهی اسلام ابادغرب را شناسایی و دستگیر میکنیم

کد خبر: 304767
|
14:30 - 1398/03/06
نسخه چاپی
 به زودی عاملین شهادت رییس پلیس آگاهی اسلام ابادغرب را شناسایی و دستگیر میکنیم
اسلام آبادخبر: فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب گفت: شب گذشته در هنگام برقراری امنیت مردم در دومین شب لیلی قدر یک دستگاه خودرو مشکوک با تیراندازی به سوی ماموران انتظامی منجر به شهادت احدی از کارکنان بنام سروان کوروش حاجیمرادی رئیس پلیس آگاهی شهرستان شدند.

سرهنگ سلیمی فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب در گفتگو با اسلام آباد خبرگفت : شب گذشته در هنگام برقراری امنیت مردم در دومین شب لیلی قدر همکاران بنده که مشغول تأمین امنیت مردم بودند به یک دستگاه خودرو مشکوک شده و در صدد متوقف نمودن خودرو در یکی از محلات شهر اسلام آبادغرب بر آمدند که سر نشین های خودرو مذکور با تیراندازی به سوی ماموران انتظامی منجر به شهادت احدی از کارکنان بنام سروان کوروش حاجیمرادی رئیس پلیس آگاهی شهرستان شدند.

 


وی افزود: اقدامات انتظامی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان با هماهنگی دستگاه قضایی جهت دستگیری ضاربین در دستور کار قرار گرفته و به مردم عزیز قول می دهیم نسبت به شناسایی و دستگیری ضاربین اقدام شود.

 


فرمانده انتظامی شهرستان این حادثه دردناک را به مقام معظم رهبری ، خانواده معظم شهدا تبریک و تسلیت عرض نمود و تصریح کرد: در راستای امنیت مردم عزیز بنده و همکارانم تا آخرین قطره خون پای کار خواهیم بود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد