کشاورزان نمونه چغندرکار اسلام آبادغرب عنوان کردند:

استفاده ازمشاوره های فنی مربیان بسیج مهندسین کشاورزی اسلام آبادغرب از دلایل موفقیت کشاورزان شهرستان

کد خبر: 304774
|
12:13 - 1398/03/09
نسخه چاپی
استفاده ازمشاوره های فنی مربیان بسیج مهندسین کشاورزی اسلام آبادغرب از دلایل موفقیت کشاورزان شهرستان
اسلام آبادخبر: کشاورزان نمونه چغندرکار شهرستان، استفاده از توصیه های فنی و مشاوره ای کارشناسان و مربیان همگام با کشاورز بسیج مهندسین کشاورزی اسلام آبادغرب را از دلایل موفقیت کشاورزان شهرستان عنوان کردند.

به گزارشاسلام آباد خبر،  جلسه میز محصولات راهبردی (چغندرقند) با حضور مهندس کریمی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان، معاونت فنی، مدیر کانون مهندسین کشاورزی، کارشناسان زراعت و مربیان همگام با کشاورز و تعدادی از کشاورزان نمونه چغندرکار شهرستان برگزار شد.

 

در این جلسه مهندس کریمی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ضمن خیرمقدم به بیان مطالبی در خصوص اهمیت علمی نمودن کشاورزی پرداخت.

 

مهندس سمیه محمدی مدیر کانون بسیج مهندسین کشاورزی اسلام آبادغرب با بیان اهداف این جلسه به تشریح و توجیه برنامه های محصولات راهبردی پراخت.

 

در ادامه کشاورزان نمونه چغندرکار به بیان فعالیت های انجام شده در زراعت چغندرقند پرداختند و دلایل موفقیت خود را در مراحل مختلف زراعت محصول از جمله: آماده سازی بستر کاشت، رعایت اصول به زراعی و مدیریت صحیح مزرعه، کنترل به موقع آفات و بیماری ها و برداشت صحیح و به موقع و همچنین استفاده از توصیه های فنی و مشاوره ای کارشناسان و مربیان همگام با کشاورز را از دلایل موفقیت خود عنوان کردند.

 

گفتنی ست؛ در این جلسه ، معاونت فنی، کارشناسان زراعت و مربیان همگام با کشاورز به بحث و تبادل نظردر خصوص بحث و ارائه مشاوره به کشاورزان شهرستان پرداختند.

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد