معاون امور اقتصادی استانداری کرمانشاه در سخنرانی روز جهانی قدس در اسلام آبادغرب:

اساس تعالیم اسلام و آرمان های انقلاب ظلم ستیزی است/حضور و حمایت ملت ایران از مردم فلسطین خیلی تاثیر گذار است و بر افکار عمومی جهان جهت می دهد

کد خبر: 304778
|
16:17 - 1398/03/10
نسخه چاپی
اساس تعالیم اسلام و آرمان های انقلاب ظلم ستیزی است/حضور و حمایت ملت ایران از مردم فلسطین خیلی تاثیر گذار است و بر افکار عمومی جهان جهت می دهد
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه در سخنرانی روز جهانی قدس در اسلام آبادغرب اظهار کرد: حضور و حمایت ملت ایران از مردم فلسطین خیلی تاثیر گذار است و بر افکار عمومی جهان جهت می دهد.

به گزارشاسلام آباد خبر، دکتر هدایت حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه  در سخنرانی روز جهانی قدس در اسلام آبادغرب اظهار کرد: اساس تعالیم اسلام و آرمان های انقلاب ظلم ستیزی است.

 

وی افزود: با حمایت های چند ساله ملت ایران و با بصیرت مسلمانان، دشمنان در سوریه ، عراق، یمن ، لبنان و ... زمین گیر شده اند و اکنون می خواهند خیانت جدیدی بنام معامله قرن برعلیه مسلمانان شکل بدهند.

 

دکتر حاتمی گفت: حضو و ظهور شما ملت ایران تاثیر گذار است، ملت فلسطین 70 سال مبارزه کردند و امروز آنها انواع سلاح ها را دارند و مبارزه آنها خیلی رسمی و سازمانی تر شده است و این نتیجه حمایت مردم ایران از ملت مظلوم فلسطین است.

 

وی عنوان کرد: حضورو حمایت ملت ایران  چه در داخل و چه در عرصه بین الملل خیلی تاثیر گذار است و بر افکار عمومی جهان جهت می دهد و در این سال ها به مردم فلسطین روحیه داده و باورشان شده که می توانند و بر عمق استراتژی جمهوری اسلامی ایران تأثیر گذاشته است.

 

سخنران روزجهانی قدس در اسلام آبادغرب با اشاره به این فرموده رهبری که؛ مسئله فلسطین فقط یک مقوله سیاسی و اسلامی نیست بلکه یک مسئله انسانی است، عنوان کرد: در معامله قرن هیچ مشورتی با مردم مظلوم فلسطین نشده و اسرائیل با دور کردن مردم از خانه هایشان به مردم فلسطین ظلم می کند و دیده می شود که حتی برخی یهودی ها هم در این مسئله انسانی به اسرائیل اعتراض می کنند.

 

وی با اشاره به اهمیت مبحث عمق استراتژی ایران، افزود: ما می بینیم که دشمن حفظ منافع اسرائیل را در اولویت قرار داده و اطراف ما را همه پایگاه نظامی ایجاد کرده و از طرفی دشمن هر روز یه گروه تروریستی مثل داعش و طالبان را پرورش می دهد و در اکثر کشورهای اسلامی نظیر یمن، لیبی، سوریه، عراق و ... حضور پیدا کرده اند، لذا بر همین اساس است که تقابل با اسرائیل و آمریکا برای ما مهم است و فقط مسئله فلسطین نیست و به فضل خدا و پشتیبانی مردم تنها کشوری که با آنها تقابل کرده جمهوری اسلامی ایران است.

 

حاتمی معاون  امور اقتصادی استانداری کرمانشاه  بیان داشت: دست دشمنان برای ما رو شده است، دشمنان اوج تروریست اقتصادی را بر ملت ایران تحمیل می کنند و کشور ما را تحریم می کنند اما به فضل خدا با همبستگی ملی، اتحاد و وحدت کلمه و با پیروی از رهنمودهای امام(ره) و فرامین رهبر معظم انقلاب نقشه دشمنان نقش برآب می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: دشمن از طرفی ما را تحریم کرده و از سوی دیگر در تریبون های جهانی دم از مذاکره می زند که مسئولین نظام و دولت با هوشیاری و تدبیر دست دشمن را برای جهانیان رو کرده اند.

 

دکتر حاتمی گفت: دولت اگر چه دم از مذاکره می زند اما با تمام وجود در مقابل دشمن ایستاده و از استراتژی ملی کوتاه نیامده است.

 

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی و آمار بالای بیکاری استان کرمانشاه و شهرستان اسلام آبادغرب درکشور،  تصریح کرد: دشمن سعی در ناراضی تراشی مردم دارد، لذا وظیفه مسئولین خدمت به مردم است و با تلاش مردم و مسئولین ایجاد کارو اشتغال مشکلات مردم برطرف خواهد شد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد