امام جمعه اسلام آبادغرب:

مهمترین نقش بانوان در بیانیه گام دوم انقلاب تربیت نسل جوان مومن متعهد انقلابی پای کار است

کد خبر: 304779
|
15:28 - 1398/03/11
نسخه چاپی
مهمترین نقش بانوان در بیانیه گام دوم انقلاب تربیت نسل جوان مومن متعهد انقلابی پای کار است
امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب در همایش نقش بانوان در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در اسلام آبادغرب گفت: مهمترین نقش بانوان در بیانیه گام دوم انقلاب تربیت نسل جوان مومن متعهد انقلابی پای کار است.

به گزارشاسلام آباد خبر،  با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب؛ شورای اسلامی شهر اسلام آباد غرب و حوزه علمیه خواهران همایش نقش بانوان در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب برگزار شد. 


حجت الاسلام مهری امام جمعه اسلام آبادغرب در این مراسم با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب رهبری اظهار کرد: رهبری بارها بیان داشته اند که این بیانیه را تبیین و تبشیر کنید و معظم له به درستی نقاط قوت و ضعف چهل ساله انقلاب اسلامی ایران را بیان فرمودند. و این بیانیه برای رسانه ها و مدیران یک راهبرد است و هر کس بنا به مسئولیتی که دارد از این بیانیه بهره ببرد. 


وی در ادامه با اشاره به جایگاه بانوان بیان داشت: موضوع سبک زندگی و تربیت نسل جوان که در این بیانیه مقام معظم رهبری به آن اشاره کردند،  اعظم نقش اجتماعی و تربیت نسل جوان به زنان بر می گردد.  


وی افزود : غرب و آمریکا به دنبال فروپاشی خانواده است و آنها می دانند اگر خانواده ها استحکام داشته باشند  جامعه نیز استحکام خواهد داشت و برعکس اگر خانواده ها متزلزل باشد جامعه نیز فرو خواهد پاشید. 


وی بیان داشت :  نمونه این را ما در تاریخ داریم و اندلس نمونه این موضوع بود و در آن مقطع موفق شدند اندلس را از ارزشهای اسلامی را دور کنند و به نتایج دلخواه خود رسیدند. و امروز غرب نیز با برنامه ریزی به دنبال این قضیه است تا جامعه ما را به ویژه زنان و جوانان را از ارزشهای اسلامی دور کنند. 


حجت الاسلام مهری بیان داشت :  از همان سالهای ابتدایی انقلاب اندیشکده های آمریکایی به دنبال راهکارهای فرهنگی مقابله با انقلاب اسلامی بودند و ماحصل این تحقیق این بود که جوانان ایرانی را باید به انحراف کشاند ولذا  به دنبال آن بودند  انواع و اقسام مواد مخدر صنعتی و مشروبات را در جامعه ما رواج دهند و تا کنون  از همه ظرفیت ها برای از بین بردن هوش و حواس جوانان استفاده کرده اند. 


وی افزود : در خصوص بانوان نیز تلاش کردند قدم قدم کار کنند و به همین خاطر تلاش کردند تا با کمرنگ کردن ارزش های حوزه بانوان به خواسته های خود برسند و این کار را ابتدا به صورت غیر مستقیم انجام دادند اما امروز کار بجایی رسیده که غرب سیاست های خود را به صورت مستقیم تبلیغ می کند و آثار این را ما در کوچه  و بازار داریم می بینیم. 


وی در ادامه افزود: امروز ما به جوانان مومن انقلابی پای کار نیاز داریم و این جوان همه شاخصه ها را باید باهم داشته باشد و در این موضوع باید به بیانیه گام دوم انقلاب بر گردیم و آن نقش بانوان و تربیت نسل جوان و تربیت جوان مومن انقلابی آماده است. 


امام جمعه اسلام آبادغرب افزود: وظیفه بانوان جامعه اسلامی و حوزه های علمیه حرکت در این مسیر است و اگر این بیانیه را درست تشریح کردیم و دنبال کردیم مطمئنا دستاوردهای ارزشمندی به همراه خواهد داشت.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد