مدیرعامل شرکت پیشگامان کشاورزی کوثر کرمانشاه خبر داد:

بزودی ۵ هزار متر مربع از گلخانه مدرن اسلام آبادغرب افتتاح می شود

کد خبر: 304786
|
18:10 - 1398/03/13
نسخه چاپی
بزودی ۵ هزار متر مربع از گلخانه  مدرن اسلام آبادغرب افتتاح می شود
مدیرعامل شرکت پیشگامان کشاورزی کوثر کرمانشاه گفت: بعد از ماه مبارک رمضان ۵ هزار متر مربع از گلخانه مدرن اسلام آبادغرب با حضور مسئولین کشوری و استانی افتتاح و به بهره برداری می رسد.

به گزارشاسلام آباد خبر،  دکتر امید حسینی مدیرعامل شرکت پیشگامان کشاورزی کوثر کرمانشاه با اعلام این خبر گفت : خوشبختانه بعد از کش و قوس های چند ساله انتظار مردم شهید پرور اسلام آبادغرب به پایان رسیده و گلخانه مدرن اسلام آبادغرب با ۵ هزار متر مربع آماده بهره برداری می باشد.


 وی افزود : تیم جدید و جوان شرکت پیشگامان کشاورزی کوثر کرمانشاه عملاً کار اجرایی گلخانه را از آبان ماه سال گذشته با تحویل یک زمین بایر و مشکلات زیاد از جمله شرایط نامساعد جوی; برودت هوا و افزایش قیمت‌ها و نبود زیرساخت ها شروع کردند.


  مدیرعامل شرکت پیشگامان کشاورزی کوثر کرمانشاه عنوان داشت : تا به امروز ۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث گلخانه نیم هکتاری مدرن در اسلام آبادغرب هزینه شده است


 دکتر حسینی اظهار داشت: تیم شرکت پیشگامان کشاورزی کوثر کرمانشاه با کار جهادی و خستگی ناپذیر و تلاش شبانه روزی در صدد رفع موانع ارزی به زودی کار فاز اول شهرک گلخانه ای با ۱۱ هکتار آغاز میشود و  این امر می‌تواند باعث امید برای ایجاد اشتغال مناسب در استان کرمانشاه شود.


  وی بیان داشت : خوشبختانه با نهایی کردن قرارداد گلخانه ۱۱ هکتاری و پیگیری تسهیلات  فاز اول گلخانه اسلام آبادغرب به عنوان مدرن ترین گلخانه کشور  میتوان شاهد رونق تولید ، ایجاد اشتغال پایدار و صادرات در منطقه شد.


 دکتر حسینی با اشاره به اجرای مقوله R&D ( تحقیق و توسعه فناورانه) در گلخانه مدرن اسلام آبادغرب گفت:  خوشبختانه در پروژه گلخانه ی اسلام آبادغرب با استفاده از تحقیق و توسعه فنی و انتقال تکنولوژی روز دنیا و بومی سازی آن توسط مهندسین جوان در آینده نزدیک میتوانیم شاهد تولید تجهیزات مدرن گلخانه ای در سطح کشور در گلخانه اسلام آبادغرب باشیم

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد