با حضور جمعی از مدیران شهرستان برگزار شد؛

جلسه هماهنگی قرارگاه امام حسین(ع) اسلام آبادغرب با ادارات و یگان های نظامی و انتظامی شهرستان

کد خبر: 304809
|
13:56 - 1398/03/21
نسخه چاپی
جلسه هماهنگی قرارگاه امام حسین(ع) اسلام آبادغرب با ادارات و یگان های نظامی و انتظامی شهرستان
اسلام آبادخبر: جلسه هماهنگی قرارگاه امام حسین(ع) اسلام آبادغرب با ادارات و یگان های نظامی و انتظامی شهرستان با حضور جمعی از مدیران شهرستان برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، پیش از ظهر امروز  جلسه هماهنگی قرارگاه امام حسین(ع) اسلام آبادغرب با ادارات و یگان های نظامی و انتظامی شهرستان با حضور جمعی از مدیران این شهر در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد.

 

حجت الاسلام مهری امام جمعه شهرستان در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: گردان امام حسین(ع) اسلام آبادغرب یکی از گردان های رزمی، عملیاتی و تاکتیکی ما در شهرستان و زیر مجموعه لشکر عملیاتی 29 حضرت نبی اکرم است.

وی افزود: نیروهای قرارگاه امام حسین(ع) اسلام آبادغرب در مواقع بحران، پدافند عامل و غیرعامل آماده خدمت رسانی به مردم شهرستان هستند.

 

سرهنگ پاسدار مسلم قاسمی جانشین فرماندهی سپاه اسلام آبادغرب با تقدیر و تشکر از امام جمعه انقلابی و مسئولین شهرستان، با اشاره به آیه 60 سوره انفال  (وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ ...)، عنوان کرد: خداوند می فرماید: هر نیرویی در قدرت دارید ، برای مقابله با آنها [ دشمنان ] ، آماده سازید! و ( همچنین ) اسبهای ورزیده ( برای میدان نبرد ) ، تا به وسیله آن ، دشمن خدا و دشمن خویش را بترسانید! و ( همچنین ) گروه دیگری غیر از اینها را ، که شما نمی شناسید و خدا آنها را می شناسد! و هر چه در راه خدا ( و تقویت بنیه دفاعی اسلام ) انفاق کنید ، بطور کامل به شما بازگردانده می شود ، و به شما ستم نخواهد شد.

وی تصریح کرد: محدوده این آیه به گونه ای است که شامل هر عصر و زمانی می شود و در عصر حاضر این آیه در واقع پاسخ سیاسیون و کسانی است که می گفتندعصر گفتمان است و عصر موشک نیست.

سرهنگ قاسمی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید سردار همدانی پایه گذار گردان های امام حسین(ع)، خاطرنشان کرد: هدف از تشکیل گردان های امام حسین(ع) تقویت بنیه دفاعی و مقاومت است.

 

سرگرد حامد پیرو فرمانده قرارگاه امام حسین(ع) اسلام آبادغرب نیز در این جلسه گزارشی از وضعیت آمادگی نیروهای گردان امام حسین(ع)شهرستان ارائه نمود.

 

فرماندهان نظامی، انتظامی ومدیران شهرستان حاضر در این جلسه نیز با بیان نکته نظرات خود بر همکاری و تعامل بیش از پیش با قرارگاه امام حسین(ع) اسلام آبادغرب تأکید نمودند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد