رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد:

سومین جشنواره خوشنویسی در حریم ولایت در اسلام آبادغرب

کد خبر: 304823
|
15:06 - 1398/03/26
نسخه چاپی
سومین جشنواره خوشنویسی در حریم ولایت در اسلام آبادغرب
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب از برگزاری سومین جشنواره خوشنویسی درحریم ولایت در شهرستان اسلام آبادغرب خبر دارد.

خسرو تمری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب در گفتگو با اسلام آباد خبر،  از برگزاری سومین جشنواره خوشنویسی درحریم ولایت در شهرستان اسلام آبادغرب خبر دارد.

 

 

وی در این رابطه  گفت : سومین جشنواره خوشنویسی در حریم ولایت با هدف معرفی جایگاه هنر خوشنویسی در شهرستان اسلام آبادغرب، ظرفیت های این هنر و توجه به ارزشهای اسلامی و انقلابی و همچنین کشف استعداد های جدید برگزار می شود. 

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اظهار کرد: این جشنواره در دو بخش نستعلیق و شکسته نستعلیق برگزار می شود و به نفرات اول تا پنجم در هر بخش هدایای نقدی به همراه لوح تقدیر اهداء می شود. 

 

تمری افزود : فراخوان این جشنواره به زودی منتشر می شود و علاقمندان می توانند در بخش های مورد نظر شرکت کنند. 

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب به موضوعات این جشنواره اشاره و افزود : موضوعاتی همچون آیات قرآن کریم ، ولایت، احادیث و روایات به صورت عموم ، محرم و اربعین، اشعاری با مضامین ذکر شده از اولویت های ارسال آثار است. و در خصوص جزئیات این جشنواره نیز از طریق سایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت. 

 

گفتنی ست؛ دکتر تمری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در جلسه ای با حضور رئیس و تنی چند از اعضای انجمن خوشنویسان اسلام آباد غرب به بحث و تبادل نظر در خصوص برگزاری سومین جشنواره خوشنویسی در حریم ولایت در اسلام آبادغرب پرداخت.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد