رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد:

آغاز طرح تشدید برخورد با عدم استفاده از کمربند ایمنی

کد خبر: 304838
|
17:02 - 1398/04/03
نسخه چاپی
آغاز طرح تشدید برخورد با عدم استفاده از کمربند ایمنی
اسلام آبادخبر: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اسلام آبادغرب از آغاز طرح تشدید برخورد با عدم استفاده از کمربند ایمنی در شهرستان خبر داد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان اسلام آبادغرب در گفتگو بااسلام آباد خبر، از  آغاز طرح تشدید برخورد با عدم استفاده از کمربند ایمنی در شهرستان خبر داد.

 

سرهنگ نادر جهان روز گفت: طرح تشدید برخورد با عدم استفاده از کمربند ایمنی در راستای اجرای ماده 19قانون رسیدگی به جرائم راهور، بستن کمربند ایمنی برای کلیه رانندگان و سرنشینان خوردورهای درحال حرکت الزامی است.

 

وی افزود: امروز نیز پلیس راهور اسلام آبادغرب در اجرای همین ماده قانونی، طرح برخورد با تخلفات رانندگانی که از کمربند ایمنی استفاده نمی کنند در شهرستان اجرا نمود و این طرح به مدت یک هفته ادامه دارد.

 

رئیس پلیس راهور اسلام آبادغرب با اشاره به افزایش تخلف نبستن کمربند ایمنی ، آموزش و اعمال قانون در این زمینه را بسیار مؤثر و نقش‌آفرین عنوان کرد  و از رانندگان خواست در راستای سلامت خود و سرنشینان خودرو، با بستن کمربند ایمنی همکاری لازم به پلیس راهور داشته باشند.

 

سرهنگ جهان روز با اشاره به برخوردهای انجام شده در پارک و تردد کامیون ها در سطح شهر و مزاحمت برای شهروندان، عنوان کرد: با همکاری شورای ترافیک اقدامات خیلی خوبی نظیر؛ شناسایی، اخذ تعهد،  اعمال قانون، جلسات توجیهی جهت مالکین پارکینک های خودروهای سنگین و ... انجام شده و در آینده ای نزدیک اعمال قانون شدیدتری نسبت به قبل در راستای رفاه مردم صورت خواهد گرفت.

 

این مقام انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود  به لزوم نصب و فعال سازی دوربین های ثبت تخلف در داخل شهر اسلام آبادغرب و 2 دوربین کنترل سرعت در بلوار شهید فتاحی ورودی شهر اشاره کرد و گفت: این دوربین های کنترل سرعت و ثبت تخلفات در آرام سازی ترافیک خیلی نقش موثری دارند.


رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اسلام آبادغرب از اصحاب رسانه و فعالان فرهنگی شهرستان خواست در راستای ارتقای فرهنگ عمومی ترافیک و اجرای قانون اطلاع رسانی نمایند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد