در نشست مشترک اداره فرهنگ و ارشاد اسلام آبادغرب و خانه مطبوعات استان کرمانشاه مطرح شد؛

کارگاه سواد رسانه ای در اسلام آبادغرب برگزار می شود

کد خبر: 304842
|
16:50 - 1398/04/04
نسخه چاپی
کارگاه سواد رسانه ای در اسلام آبادغرب برگزار می شود
اسلام آبادخبر: نشست مشترک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آبادغرب و خانه مطبوعات استان با موضوع کارگاه سواد رسانه ای صبح امروز در محل مجتمع غدیر این شهربرگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، نشست مشترک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آبادغرب و خانه مطبوعات استان با موضوع کارگاه سواد رسانه ای صبح امروز در محل مجتمع غدیر برگزار شد.

 

 صبح امروز با حضور وحید نیشاوری مدیرعامل خانه مطبوعات استان کرمانشاه و شهریار دبیری بازرس خانه مطبوعات و خسرو تمری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب برگزار شد. 

 

در این جلسه خسرو تمری با اشاره به اهمیت و جایگاه رسانه ها بر برگزاری دوره آموزشی ویژه اهالی رسانه و همچنین برگزاری کارگاه های سواد رسانه ای به صورت عمومی تاکید کرد. 

 

تمری افزود : سواد رسانه ای یک امر لازم و ضروری است و نیاز است همه مدیران و روابط عمومی دستگاهها و حتی اهالی رسانه از این کارگاهها بهره ببرند. 

 

در ادامه این جلسه وحید نیشابوری گفت : برگزاری کارگاههای آموزشی نیازمند حمایت و همکاری ادارات شهرستان است و اگر این همراهی اتفاق بیافتد می توان شاهد روند رو به رشد رسانه های استان و سواد رسانه ای در مدیران باشیم.

 

گفتنی ست؛ نخستین دوره آموزش مقدماتی خبرنگاری در مرداد ماه سال 94 با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلام آبادغرب و خانه مطبوعات استان کرمانشاه در  اسلام آباد غرب برگزار گردید؛ به گفته وحید نیشاوری مدیرعامل فعلی خانه مطبوعات استان کرمانشاه در آن زمان، قرار بود علاوه بر برگزاری دوره تکمیلی خبرنگاری در شهرستان، اسلام آبادغرب مرکز آموزش رسانه های غرب استان شود،  اما این سخن نیشابوری به دلیل عدم پیگیری از سوی متولیان امر به فراموشی سپرده شد، حال که با توجه به پتانسیل رسانه ای و اصحاب رسانه شهرستان این شرایط مجدد فراهم شده  و بخاطر اجرای جشنواره ملی تئاتر مرصاد، این شهرستان برای چندمین سال متوالی در کانون توجه رسانه ها قرار می گیرد،  مطالبه این قول و قرارها خالی از لطف نیست.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد