جانشین فرمانده کل سپاه:

علی رغم تهدیدات فراوان آمریکائی‌ها جرأت شلیک حتی یک گلوله به سمت ایران را نداشتند

کد خبر: 304850
|
15:24 - 1398/04/06
نسخه چاپی
علی رغم تهدیدات فراوان آمریکائی‌ها جرأت شلیک حتی یک گلوله به سمت ایران را نداشتند
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی و در طول۴۰ سال گذشته همواره با تهدیدات روبرو بوده ایم که مهمترین آن ها جنگ تحمیلی بوده اما نکته مهم این است که با گذشت ۳۰ سال از جنگ تحمیلی هیچ کشوری حتی آمریکایی‌ها جرات شلیک حتی یک تیر علیه انقلاب اسلامی و کشور را نکردند.

به گزارشاسلام آباد خبر، به گزارششبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدرسا؛ سردار فدوی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه سپاه پاسداران تاکنون بیش از ۴۰ هزار پاسدار و صد هزار بسیجی شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است اظهار داشت: بر اساس ماموریتی که برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تعریف شده این نهاد در پنج حوزه مأموریت انجام وظیفه می کند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقابله با تهدیدات سخت ،نیمه سخت جنگ عرصه داخلی و خارجی را ۵ حوزه ماموریتی سپاه دانست و اظهار داشت: سپاه استانی نیز در این پنج حوزه نقش دارد فرمانده سپاه استان به منظور فرمانده کل سپاه است در جغرافیای استان به حساب می آید.

وی ادامه داد:از ابتدای انقلاب اسلامی و در طول۴۰ سال گذشته همواره با تهدیدات روبرو بوده ایم که مهمترین آن ها جنگ تحمیلی بوده اما نکته مهم این است که با گذشت ۳۰ سال از جنگ تحمیلی هیچ کشوری حتی آمریکایی‌ها جرات شلیک حتی یک تیر علیه انقلاب اسلامی را نکردند. 

وی تصریح کرد: یکی از ویژگی های دوران دفاع مقدس این بود که آحاد مردم در آن احساس تکلیف کرده و به نوعی در آن مشارکت می کردند و امروز نیز اگر مردم در حوزه جنگ نرم  که به طور شبانه روزی با ان درگیر هستیم احساس تکلیف کرده و مشارکت کنند موفقیت خواهیم بود.

دریادار فدوی با بیان اینکه امروز، جنگ نرم در عرصه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ... است ابراز داشت: امروز باید در زمینه اقتصادی تغییر سیستم بدهیم چرا که بحث وابستگی بودجه فروش نفت خام خسران ساز است  و از ابتدای سال ۵۸، امام راحل و پس از ایشان رهبر معظم انقلاب بارها بر این نکته تاکید داشتند.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد