معاون ستادکل نیروهای مسلح:

اجازه نفوذ هیچ کشوری به خاک ایران را نمی‌دهیم / آمریکایی‌ها پس از سرنگونی پهپاد جاسوسی مستأصل شدند

کد خبر: 304856
|
15:16 - 1398/04/07
نسخه چاپی
اجازه نفوذ هیچ کشوری به خاک ایران را نمی‌دهیم / آمریکایی‌ها پس از سرنگونی پهپاد جاسوسی مستأصل شدند
معاون هماهنگ‌کننده ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه ‌اجازه نفوذ هیچ کشوری به خاک ایران را نمی‌دهیم، گفت:‌ آمریکایی‌ها پس از سرنگونی پهپاد جاسوسی مستأصل شدند.

به گزارشاسلام آباد خبر به نقل از،شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سردار سرتیپ پاسدار علی عبداللهی در مراسم سی و دومین سالگرد سردار شهیدمهدی خوش‌سیرت اظهار داشت: شهید خوش‌سیرت در ابتدا یک بسیجی بود و با عشق و علاقه نیز وارد جبهه شد و در همان راستا تا آخرین قطره خون از انقلاب دفاع کرد.

معاون هماهنگ‌کننده ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه شهید خوش‌سیرت با وجود جراحت بسیار در 16 عملیات شرکت کرد افزود: جوانان باید بدانند که فداکاری‌های زیادی جهت حفظ این نظام و انقلاب انجام شده و امروز بهترین کار برای یادآوری این فداکاری‌ها برگزاری یادواره شهدا است.

سردار عبداللهی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مدیون خون شهدای دفاع مقدس است تصریح کرد: زمانی که استکبار جهانی در روزهای آغازین انقلاب اسلامی، منافع خود را از دست رفته دید، دست به اقدام و توطئه زد و جنگ را توسط رژیم بعثی عراق بر علیه ایران آغاز کرد.

وی با اشاره به اینکه شهدا با ایثار و فداکاری‌های بسیار خود اجازه ندادند که حتی یک وجب از خاک ایران به دست دشمن بیفتد ابراز داشت: تقوا و خدایی‌بودن یکی از ویژگی‌های بارز شهید مهدی خوش‌سیرت بود و این شهید گرانقدر یک عارف و فرمانده و برای هم‌رزمان خود یک پناهگاه معنوی بود.

معاون هماهنگ‌کننده ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به ماجرای اخیر پهپاد آمریکایی افزود: آمریکایی‌ها پس از سرنگونی پهپاد فوق پیشرفته خود توسط سپاه پاسداران  مستأصل شدند و در این راستا حرف‌های ضد و نقیض می‌زدند زیرا فرهنگ آن‌ها فرهنگ هفت‌تیرکشی است.

سردار عبداللهی با اشاره به روحیه جهادی رزمندگان اسلام  در دوران دفاع مقدس گفت: جوانان انقلابی در دوران دفاع مقدس با وجود تحریم‌های شدید دشمن اما به این خودباوری رسیده بودند که می‌توانند با تلاش و مقاومت خود در مقابل استکبار جهانی پیروز شوند. 

وی با بیان اینکه ملت ایران امروز هم با مقاومت و پیروی از دستورات رهبر معظم انقلاب، استکبار جهانی را سردرگم و به زانو درآوردند خاطرنشان کرد: هر کشوری که با آمریکا هم‌پیمان است به هیچ موفقیتی نمی‌رسد و این کشورها توانایی باز کردن حتی یک پیچ را هم ندارند.

معاون هماهنگ‌کننده ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه انقلاب اسلامی موفقیت‌های زیادی کسب کرده و این مسیر را هم ادامه می‌دهد افزود: امروز اگر در خاورمیانه جنگ و شرارتی وجود دارد در حقیقت آمریکای مستکبر عامل اصلی آن است.

سردار عبداللهی با بیان اینکه انقلاب اسلامی تن به هیچ ذلتی نمی‌دهد خاطرنشان کرد: آمریکا قصد دارد با تشکیل گروه‌های مختلف تروریستی از جمله داعش، سلاح‌های خود را بفروشد و‌ برای انجام این کار، کشورهای آرام منطقه خاورمیانه را به آشوب می‌کشاند.

وی ابراز داشت: آمریکایی‌ها باید بدانند که دوران زورگویی دیگر به پایان رسیده زیرا قدرتی به نام ایران در منطقه به وجود آمده که با تکیه به نیروی ایمان و مجاهدت جوانان خویش، تن به هیچ ذلتی نمی‌دهد و امروز یکی از اهداف آمریکا، ایجاد فاصله بین جوانان و ارزش‌های دینی است.

معاون هماهنگ‌کننده ستادکل نیروهای مسلح گفت: استکبار جهانی در راستای ایجاد جنگ روانی و رسانه‌ای در حقیقت به دنبال این است تا جوانان ما را ارزش‌های دینی دور کند ولی سخت در اشتباه است زیرا مدافعان حرم ثابت کردند که راه و‌ خط شهدا و انقلاب همچنان ادامه دارد.

سردار عبداللهی با بیان اینکه انقلاب اسلامی آغازکننده هیچ جنگی نبوده است افزود: ایران اجازه نفوذ هیچ کشوری به خاک خود را نمی‌دهد و استکبار جهانی بداند که ایران در دفاع از حقانیت و اراضی خود به‌هیچ‌ عنوان کوتاه نمی‌آید و از تمام توان خود برای انجام این کار استفاده می‌کند.

وی به قدرت ایران اسلامی در همه ابعاد اشاره کرد و ابراز داشت: دشمنان بدانند که ایران اسلامی همواره توان موشکی خود را برای دفاع از خاک خود توسعه می‌دهد، امروز برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس خود را بَرده آمریکا کردند.

معاون هماهنگ‌کننده ستادکل نیروهای مسلح افزود: ما به برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس می‌گوئیم که اگر می‌خواهید به پیشرفت و خودباوری برسید به این خفت پایان دهید و بَرده آمریکا نباشید زیرا هیچ کشوری با حمایت آمریکا به‌جایی نرسیده است.

به گزارش تسنیم؛ سردار عبداللهی با بیان اینکه" یکی از دلایل صادر شدن اندیشه انقلابی، آزادی‌خواهی ملت‌های مسلمان در جهان است" تصریح کرد: مکتب انقلاب در حقیقت همان مکتب آزادی‌خواهی،‌ حمایت از مظلومان و مقابله با استکبار جهانی است.

وی با اعلام اینکه برخی ملت‌های مسلمان با پیروی از مکتب انقلابی و آزادی‌خواهی در حقیقت اندیشه‌های انقلاب را با آغوشی باز پذیرا شدند، افزود: امروز باید میزان توجه مسئولان به برنامه گام دوم انقلاب اسلامی افزایش یابد.

معاون هماهنگ‌کننده ستادکل نیروهای مسلح اظهار داشت: کشوری که سعی دارد به پیشرفت و ‌توسعه دست یابد باید به جوانان خود اعتماد کند و‌ به همین دلیل مقام معظم رهبری در برنامه گام دوم خود تأکید ویژه‌ای به این مساله داشتند.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد