رئیس دادگستری اسلام آبادغرب:

بی توجهی به فرمایشات رهبری نتیجه ای جز پشیمانی ندارد/رسیدگی به بیش از 26 هزار پرونده در دادگستری اسلام آبادغرب

کد خبر: 304859
|
16:19 - 1398/04/07
نسخه چاپی
بی توجهی به فرمایشات رهبری نتیجه ای جز پشیمانی ندارد/رسیدگی به بیش از 26 هزار پرونده در دادگستری اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: رئیس دادگستری اسلام آبادغرب در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه اسلام آبادغرب گفت: بی توجهی به فرمایشات رهبری نتیجه ای جز پشیمانی ندارد

به گزارشاسلام آباد خبر، صادق عزیزی ریاست دادگستری شهرستان اسلام آباد غرب پیش از خطبه های نماز جمعه ۷تیرماه گفت: هم اکنون مملکت در پیچ تاریخی عزت و اقتدار قرار دارد و با همراهی مردم شریف و عزتمند ایران و رهبری حکیمانه حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) قطعا در حال گذر از این وضعیت است.

 

 وی ادامه داد: اما وضعیت کنونی کشور حاصل بی تدبیری و عدم دشمن شناسی آقایانی است که به تصور خود می خواستند سایه جنگ و تحریم را از سر مردم بردارند، اما روش درستی را انتخاب نکردند.

 

 صادق عزیزی اذعان داشت: متن شروط ۹ گانه ۲۹مهر سال۱۳۹۴ مقام معظم رهبری(مدظله العالی)در خصوص توافق برجام به صراحت بیان کرده است که آمریکا در برابر ایران رویکردی جز خصومت پیش نگرفته است و در آینده هم جز این روش بعید است که این چنین شد.

 

 رئیس دادگستری اسلام آبادغرب بیان کرد: برخی افراد غرب زده متاسفانه هیچ گونه توجهی به فرمایشات رهبر(معظم له) ندارند و تصور می کنند  دولت و دیپلماسی آنها آنچنان خارق العاده است که در خصوص آمریکا خلق عادت می شود و امریکا را مطیع خود می کند اما غافل از اینکه هروقت در مسیر انقلاب اسلامی از ارمان های انقلاب و ارشادهای رهبری سرپیچی صورت گیرد نتیجه ای جز پشیمانی به بار نخواهد آمد.

 

 صادق عزیزی در پایان با اشاره به مشکلات مسکن مهر شهرستان خاطرنشان کرد: مسکن مهر اسلام ابادغرب سال هاست که مورد بی مهری قرار گرفته است و انتطاری که از فرماندار جدید آقای حیدری داریم این است که این موضوع را خاتمه دهند.

 

رئیس دادگستری شهرستان همچین به اشاره به آمار پرونده های رسیدگی شده در طول مدت مدیریت خویش عنوان کرد: در سال 97 به بیش از 26 هزار پرونده رسیدگی شده است که این رقم آمار پرونده های فقط دادگستری به استثنای شورای حل اختلاف بوده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد