بازدید مدیر جهاد کشاورزی اسلام آبادغرب از مراکز خریدگندم شهرستان؛

فعالیت 5 مرکز خرید گندم درشهرستان اسلام آبادغرب/هدف اصلی رضایت کشاورزان است

کد خبر: 304861
|
14:19 - 1398/04/08
نسخه چاپی
فعالیت 5 مرکز خرید گندم درشهرستان اسلام آبادغرب/هدف اصلی رضایت کشاورزان است
اسلام آبادخبر: مدیر جهاد کشاورزی اسلام آبادغرب از5 مرکز خرید گندم شهرستان بازدید بعمل آورد.

به گزارشاسلام آباد خبر، مهندس کریمی  مدیر جهاد کشاورزی اسلام آبادغرب به اتفاق مسئول مرکز خدمات جهاد کشاورزی حومه شهرستان از مراکز خرید گندم در سطح بخش  بازدید بعمل آورد و از نزدیک در جریان وضعیت خرید گندم در این بخش قرار گرفت.         

         


 مهندس کریمی درحاشیه بازدید از مراکزخرید گندم گفت: کارشناسانی که از طرف جهاد کشاورزی شهرستان در مرکز خرید وظیفه نظارت بر تحویل گندم کشاورزان را برعهده دارند نماینده جهاد کشاورزی و کشاورزان در این مراکز خرید هستند و باید تمام تلاش خود را در جهت جلب رضایت کشاورز انجام دهند.


 

همچنین مهندس کریمی به اتفاق بخشدار و رئیس بانک کشاورزی حمیل  از مراکز خرید گندم در سطح بخش حمیل بازدید بعمل آورد و از نزدیک در جریان وضعیت خرید گندم در این بخش قرار گرفت.          

        
 کریمی درحاشیه بازدید از مراکزخرید گندم اعلام داشت: خرید تضمینی گندم از کشاورزان در سطح حمیل  از اوایل تیر ماه آغاز شده و جهاد کشاورزی شهرستان و بانک کشاورزی و مراکز خرید در  این بخش باید تمام تلاش خود را برای ایجاد شرایط مناسب در جهت تحویل گندم کشاورزان به مراکز خرید فراهم آورند و هدف اصلی در این راه رضایت کشاورزان است.

 

گفتنی ست؛ در بخش حومه اسلام آبادغرب سه مرکز خرید تضمین گندم بنام سیلو مرکزی، آرد شباء و کارخانه آرد شهر وظیفه خرید گندم کشاورزان را بعهده دارند و در بخش حمیل دو مرکز خرید تضمین گندم در روستای پلنگرد و دهستان منصوری وظیفه خرید گندم کشاورزان را بعهده دارند.

 

مهندس کریمی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسلام آباد غرب پیش از این در خصوص برداشت گندم از 58000 هکتار زمین کشاورزی این شهرستان گفت: پیش بینی می شود امسال 80 هزار تن محصول از مزارع  گندم  راهی مراکز خرید شود.


وی افزود : مراکز خرید به تعداد کافی برای خرید تضمینی گندم  در نظر گرفته شده و ابراز امیدواری کرد: با تدابیر اندیشیده شده و هماهنگی‌های انجام شده کشاورزان شهرستان هیچ مشکلی برای تحویل گندم خود به مراکز خرید نداشته باشند و هماهنگی لازم به عمل آمده که پول کشاورزان به موقع پرداخت شود و هیپگونه وجهی بابت بدهی از حساب کشاورزان برداشته نشود.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد