با حضور مسئولین شهرستان و دانش آموزان برگزار شد؛

افتتاحیه طرح هجرت سه در شهرستان اسلام آبادغرب+تصاویر

کد خبر: 304864
|
13:38 - 1398/04/10
نسخه چاپی
افتتاحیه طرح هجرت سه در شهرستان اسلام آبادغرب+تصاویر
اسلام آبادخبر: مراسم افتتاحیه طرح هجرت۳ در کانون شهید فهمیده اسلام آباد غرب با حضور مسئولین شهرستان و دانش آموزان برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، پیش از ظهر امروز مراسم افتتاحیه طرح هجرت۳ در کانون شهید فهمیده اسلام آباد غرب با حضور مسئولین شهرستان و دانش آموزان برگزار شد.

جمال الدین برجی رئیس آموزش و پرورش اسلام آبادغرب در این مراسم ضمن خیرمقدم به مدعوین، گفت: طرح هجرت با همکاری آموزش و پرورش و سپاه انجام می گیرد  که دانش آموزان عملا" وارد کار می شوند.

وی با بیان اهداف و ماموریت های مشترک سپاه و آموزش و پرورش عنوان کرد: همکاری آموزش و پرورش با سپاه در راستای تربیت و گسترش فرهنگ اسلامی ایرانی است .

 

سرهنگ باوندپور فرمانده ناحیه مقاومت سپاه اسلام آبادغرب نیز در جلسه افتتاحیه طرح هجرت سه گفت: بسیج سازندگی با اجرای طرح هجرت 3 در قالب گروهای جهادی موجب گسترش فرهنگ کار و روحیه جهادی در بین دانش آموزان میشود.

وی با اشاره به اینکه غنی سازی اوقات فراغت باید هدفمند باشد، گفت: طرح هجرت3 صرفا به فکر اوقات فراغت نیست بلکه هدفی والاتر از جمله بهره برداری فرهنگی، علمی و اقتصادی را مد نظر دارد و به گونه ای برنامه ریزی شده که خروجی طرح از اهداف تعیین شده نتیجه بخش می باشد.

سرهنگ باوندپور اظهار داشت : ۱۲۰ نفر دانش آموز دختر و پسر در قالب یک هزار و دویست نفر روزکار اوقات فراغت خود را در رشته های امدادونجات ، فرهنگی هنری ،قرآنی ،ورزشی و اردوی سپری می کنند. وی افزود: همچنین دانش آموزان در این طرح در دو اردوگاه دخترانه و پسرانه کار مرمت و زیباسازی ۲۲ باب مدارس را انجام می دهند.

در پایان این مراسم  به همت بسیج دانش آموزی و بسیج سازندگی، دانش آموزان و مربیان بصورت نمادین به نقاشی دیوار کانون شهید فهمیده پرداختند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب