با حضور مسئولین استانی این ستاد و مدیران شهرستان برگزار شد؛

جلسه برنامه ریزی ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان اسلام آبادغرب

کد خبر: 304906
|
12:15 - 1398/04/15
نسخه چاپی
جلسه برنامه ریزی ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: جلسه برنامه ریزی ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان اسلام آبادغرب با حضور مسئولین استانی این ستاد و مدیران شهرستان در دفتر امام جمعه شهر شهیدان مرصاد برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، جلسه برنامه ریزی ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان اسلام آبادغرب با حضور مسئولین استانی این ستاد و مدیران شهرستان در دفتر امام جمعه شهر شهیدان مرصاد برگزار شد.

در ابتدای جلسه حجت الاسلام مهری امام جمعه و رئیس ستادعتبات عالیات شهرستان اسلام آبادغرب با اشاره به خدمات ارزنده مردم شهرستان به زوار اربعین حسینی، اظهار کرد: سال گذشته 11 موکب و یک زائر سرا در شهرستان به زوار خدمت رسانی نمودند.

وی خاطرنشان ساخت: یکی از خیرین شهرستان 5 هزار متر زمین جهت احداث زائرسرا و حسینیه اهدا نمود که با همت مسئولین و دستگاه های مختلف شهرستان، عملیات تسطیح زمین و برپایی گندین موکب در آن انجام شد که در دور برگشت زوار اربعین خدمات شایان توجهی به زوار ارائه نمود.

امام جمعه شهرستان گفت: قدم های خوبی در شهرستان برداشته شده اما شهرشهیدان مرصاد ظرفیت مشارکت بیشتری در بحث عتبات عالیات دارد که با وجود مشکلات معیشتی مردم، زلزله و سیل اگر فرهنگ سازی و اطلاع رسانی شود، مردم برای اهل بیت(ع) کم نمی گذارند.

 

بهمن صحرایی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه با اشاره به ظلم بعثیون به عتبات عالیات و زوار اهل بیت(ع)، گفت: این ظالمین محرومیتی برای محبان اهل بیت(ع) ایجاد کردند اما به برکت ارتباط ولایی که مقام معظم رهبری با مراجع عراق به ویژه آیت الله سیستانی دارند، بحث بازسازی عتبات عالیات شکل گرفت و همه این اقدامات به واسطه نذورات مردمی است.

وی با تشریح طرح گسترش و بازسازی حرم حضرت باعبدالله الحسین که در اولیت کار ستاد قرار  دارد، بیان داشت: علی الرغم اینکه همه ما در گیر مسائل معیشتی مردم هستیم اما فرصتی پیش آمده که باید فرهنگ اهل بیت(ع) را اطلاع رسانی کنیم تا مردم مشارکت فعالی داشته باشند.

 

در جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان، لوح افتخار خدمت رسانی به زوار حضرت اباعبدالله الحسین و عضویت در هیئت‌ امنای ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان به جهانبخش حیدری فرماندار اسلام آبادغرب توسط رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه اهدا شد.

 

حیدری فرماندار شهرستان ابراز امیدواری کرد: آنچه در توان داریم در راستای فرهنگ تشیع و اهل بیت(ع) به کار گرفته شود.

وی عنوان کرد: با برنامه ریزی در حوزه های مختلف باید زمینه ساز مشارکت آحاد مردم فراهم شود و باید تلاش شود از ظرفیت ادارات و اصناف مختلف شهرستان استفاده شود.

 

قدرت اله نجفی دبیر ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان نیز در پایان با ارائه گزارشی از خدمات موکب های شهرستان، گفت: موکب رهپویان ولایت اسلام آبادغرب با خدمات رسانی نیروهای داوطلب تیپ181 ارتش بیش از 50 میلیون تومان به مردم سیل زده پلدختر کمک و خدمت رسانی نمودند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد