مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسلام آبادغرب مطرح کرد:

افزايش 10 درصدی گندم تحويلي به مراكز خريد دولتي در شهرستان اسلام آبادغرب/پرداخت به موقع مطالبات كشاورزي

کد خبر: 304919
|
14:26 - 1398/04/18
نسخه چاپی
افزايش 10 درصدی گندم تحويلي به مراكز خريد دولتي در شهرستان اسلام آبادغرب/پرداخت به موقع مطالبات كشاورزي
اسلام آبادخبر: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گفت : ميزان گندم تحويلي كشاورزان به مراكز خريد دولتي در اين شهرستان نسبت به مدت مشابه سال قبل 10درصد افزايش دارد.


  کامران کریمی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان درگفتگو با اسلام آباد خبر، اظهار کرد : ميزان گندم تحويلي كشاورزان به مراكز خريد دولتي در اين شهرستان  نسبت به مدت مشابه سال قبل 10 درصد افزايش دارد.

 

وی افزود : برداشت گندم در تمام مناطق اين شهرستان در حال انجام است و بر اساس آمارهاي شركت غله و مراکز خرید گندم ، ميزان گندم خريداري شده از كشاورزان شهرستان تاكنون حدود26312 تن مي باشد.

 

مهندس کریمی اظهار كرد: تلاش بر پرداخت به موقع مطالبات كشاورزي است و تاكنون هم مشكل جدي در اين زمينه نبوده است و كشاورزان هيچ دغدغه اي در زمينه پرداخت وجوه نداشته باشند.

وي از آمادگي کامل مراكز خريد شركت غله و 2 مركز خريد تعاون روستايي شهرستان خبر داد و افزود : هيچ تجمع و صف در مقابل مراكز خريد وجود ندارد و عمليات تحويل گندم در سريعترين زمان ممكن انجام مي شود.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گفت: بر اساس تاكيد رئيس سازمان جهاد كشاورزي مديران شهرستان ها موظف به رصد روزانه خريد و برداشت گندم و انعكاس آن به ستاد استان شده اند.

 

کریمی در ادامه با اشاره به مشوق هايي كه براي تحويل گندم براي كشاورزان تعيين شده، افزود: بر اساس توافقات صورت گرفته از کشاورز وجهی بابت بدهی برداشت نخواهد شد و کشاورزان عزیز می توانند با خیال آسوده گندم خود را به مراکز خرید تعیین شده از طرف اداره غله و جهاد کشاورزی تحویل دهند.

 

وي در پایان اشاره کرد: پيش بيني مي شود امسال 80 هزار تن گندم در اين شهرستان  برداشت شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد