زن در صدف حجاب می تواند گوهر عفت خود را حفظ کند

کد خبر: 304932
|
13:39 - 1398/04/22
نسخه چاپی
زن در صدف حجاب می تواند گوهر عفت خود را حفظ کند
اسلام آبادخبر: مسئول ستاد امر به معروف و نهی از منکر امور زنان و خانواده و مدیر مرکز مشاوره پیوند گفت عفت با وجود حجاب است که در فرد و جامعه معنی پیدا می کند.

به گزارشاسلام آباد خبر، گلاب تیموری مسئول ستاد امر به معروف و نهی از منکر امور زنان و خانواده و مدیر مرکز مشاوره خانواده پیوند در شهرستان اسلام آبادغرب روز گذشته به مناسبت هفته عفاف و حجاب به نمایندگی از جامعه زنان شهرستان، پیش از خطبه های نمازجمعه به ایراد سخن پرداخت.

 

وی پس از سخنرانی  پیش از خطبه های نماز جمعه ۲۱ تیرماه در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک هفته عفاف و حجاب و دهه کرامت گفت: در جامعه ای که خواستار تکامل و تعالی می باشد ، باید سلامت زنان به عنوان جمعیتی بالغ برنیمی از این جامعه حائز اهمیت باشد چرا که تحکیم بنیان خانواده از سوی زنان و مادران موجب تعالی آن جامعه می شود. وی افزود: یک زن به عنوان مادر آینده اگر احساس امنیت و آرامش را در خود حس کند می تواند فرزندانی سالم و موفق تربیت و تحویل جامعه دهد.

 

مسئول ستاد امر به معروف و نهی از منکر امور زنان و خانواده و مدبر مرکز مشاوره پیوند در اسلام آبادغرب اظهار داشت: در طول تاریخ زنان همواره جایگاه و منزلت ارزشمندی داشته اند و بوسه زدن پیامبر(ص) بر دستان دختر گرانبهایشان حضرت زهرا(س) بر همگان ثابت نمود که در برابر بهترین زنان باید سر تعظیم فرود آورد. وی افزود: زنی که به او احترام گذاشته شود و خودپنداری قوی داشته باشد میتواند مرد را به معراج برساند و سلامت جامعه را تضمین نماید.

 

تیموری بیان داشت : پوشش از دیدگاه روانشناسی یعنی رعایت حدود احترام و عزت برای شخصیت هر فرد و از نظر جامعه شناسی یعنی رعایت هنجارهای جامعه و ایجاد امنیت در اجتماعی که می خواهد سالم بماند.

 

وی در پایان گفت : امروز عده ای با پیروی از پوشش ناسالم کشورهای بیگانه می خواهند ثابت کنند که به دنبال پیشرفت هستند و با هنجار شکنی می خواهند مثلا به حقوق خود دست یابند در اینجا سوالی که مطرح می شود این است که آیا برهنگی و پوشش نامناسب حقوق زن است؟ زن در صدف حجاب است که می تواند گوهر عفت خود را حفظ کند

گفتگو از نگین سارائی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها