برگزاری همایش عفاف وحجاب ویژه مددجویان کمیته امداد اسلام آبادغرب+عکس

کد خبر: 304936
|
11:54 - 1398/04/24
نسخه چاپی
برگزاری همایش عفاف وحجاب ویژه مددجویان کمیته امداد اسلام آبادغرب+عکس
اسلام آبادخبر: همایش عفاف وحجاب ویژه مددجویان کمیته امداد اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، صبح امروزهمایش عفاف وحجاب ویژه مددجویان کمیته امداد اسلام آبادغرب در محل کانون فرهنگی این اداره برگزار برگزار شد.


حجت الاسلام کرمی مدیر حوزه علمیه شهرستان در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد مثبت کمیته امداد در عرصه های مختلف خدمتگزاری و فرهنگی، اظهار داشت : حجاب برای زنان همانند دژ محکمی است که از نامحرم محفوظ بمانند و زنان ما باید با الگوبرداری از حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت زینب (س) در سخت ترین شرایط زمانه نسبت به حفظ حجاب و ارزش گزاری به امر عفاف همت گمارند.

 

وی افزود: گوهر و زینت زن در پاکدامنی و حفظ حجاب و پوشش مناسب وحفظ خود از دید نامحرمان است.


در ادامه محمد بیگزاده رییس کمیته امداد شهرستان اسلام آباد غرب  گفت:  ترویج و گسترش فرهنگ حجاب و عفاف در بین مددجویان از برنامه هایی است که در امداد سال ها برای آن برنامه ریزی شده است.

 

بیگزاده در حاشیه این جلسه در گفتگو با خبرنگاراسلام آباد خبر، از جشن تکلیف جمعی ازدانش آموز کانون فرهنگی تربیتی  کمیته امداد اسلام آباد غرب خبر داد.


وی اظهار کرد: روز گذشته ۱۵دانش آموز دختر تحت حمایت کمیته امداد شهرستان اسلام آباد غرب  همزمان با دهه کرامت، رسیدن به سن تکلیف را جشن گرفتند.


محمدبیگزاده ، رئیس  کمیته امداد شهرستان اسلام آباد غرب با بیان اینکه کمیته امداد اسلام آباد غرب  در کنار خدمات حمایتی و توانمندسازی خانوار تحت حمایت، فعالیت‌های گسترده‌ای را برای ارتقای سطح فکری و فرهنگی مددجویان به کار می‌گیرد، افزود: برگزاری جشن تکلیف که با هدف آشنایی با مسائل فرهنگی و فرائض دینی و مذهبی صورت می‌گیرد یکی از برنامه‌های مهم کمیته امداد محسوب می‌شود.


رئیس کمیته امداد شهرستان با بیان اینکه کارگاه‌های آموزشی متعددی در زمینه‌های سبک زندگی اسلامی و امر به معروف و نهی از منکر و حجاب  برای خانوار تحت حمایت در طول سال برگزار می‌شود، اعلام کرد: برگزاری چنین کارگاه‌هایی ارتقای سطح فکری، فرهنگی، عقیدتی، دینی و علمی مددجویان تحت حمایت را به همراه دارد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد