به مناسبت هفته بهزیستی صورت گرفت:

افتتاح مسکن روستایی مددجویان بهزیستی در اسلام آبادغرب/کمک بلاعوض 20 میلیارد ریالی مسکن به مددجویان بهزیستی شهرستان

کد خبر: 304942
|
14:02 - 1398/04/26
نسخه چاپی
افتتاح مسکن روستایی مددجویان بهزیستی در اسلام آبادغرب/کمک بلاعوض 20 میلیارد ریالی مسکن به مددجویان بهزیستی شهرستان
اسلام آبادخبر: به مناسبت هفته بهزیستی مسکن روستایی مددجویان تحت پوشش در روستای چلاوبکر اسلام آبادغرب افتتاح شد.

به گزارشاسلام آباد خبر،  به مناسبت هفته بهزیستی و با حضور رئیس اداره بهزیستی شهرستان و بخشدار مرکزی اسلام آبادغرب، مسکن روستایی مددجویان، تحت پوشش در روستای چلاوبکر اسلام آبادغرب افتتاح شد.
 


نصرت اله  محمدی زاد بخشدار مرکزی ضمن تبریک هفته بهزیستی  خواستار‌ شناسایی معلولین در این روستا توسط دهیاری و شورای روستا شد و با معرفی آنها به بهزیستی تا از خدمات ارائه شده  به جامعه هدف   محروم نمانند.
 وی ضمن تقدیر از زحمات بی شائبه اداره بهزیستی و تبریک هفته بهزیستی گفت: خدمت در این نهاد منشاء خیر و برکت دنیوی و اجر اخروی دارد.

 

فرشته اکبری رئیس اداره بهزیستی شهرستان اسلام آباد غرب گفت: در این روستا منازل مسکونی مددجویان تحت پوشش  این اداره که در زلزله دچار آسیب شده اند، کاملا بازسازی و ۸باب  خانه هرکدام ۱۰ میلیون تومان از بهزیستی کمک بلا عوض خود را از سازمان بهزیستی دریافت نموده اند

 

اکبری در گفتگو بااسلام آباد خبر، با اعلام خبر؛ کمک بلاعوض 20 میلیارد ریالی بازسازی و مقاوم سازی مسکن به مددجویان بهزیستی اسلام آبادغرب، از ساخت ۴۲ واحد مسکونی مقاوم سازی مسکن مددجویان شهری وروستایی خبر داد.

 

وی گفت:  تعداد۲۷ واحد مسکونی مقاوم سازی روستایی به ارزش ۱/۴۸۰/۰۰۰/۰۰۰ریال وتعداد ۴ واحد مسکونی در بخش حمیل که دارای جمعیت زیر بیست هزار خانوار می باشد. به ارزش۳۲۰/۰۰۰/۰۰۰ریال به مددجویان تحت پوشش این اداره واگذار گردید.

 

اکبری افزود: بجز تعداد ۳واحد مسکن مقاوم سازی روستایی در حال ساخت که پروانه ساخت بنام آنها ثبت نشده ، تمامی صاحبان واحد های مسکونی مقاوم سازی شده شهری و روستایی کمک بلاعوض خودرا از سازمان بهزیستی دریافت نموده اند.

 

رئیس اداره بهزیستی شهرستان اسلام آبادغرب بیان نمود: از تعداد۲۰۰ واحد مسکونی زلزله دیده ۷۷واحد از نوع یک و ۱۲۳واحد مسکونی ازنوع دو، به ارزش ۲۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ریال به مددجویان تحت پوشش این اداره واگذار   گردید و کمک بلا عوض خود را دریافت  نمودند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد