دادستان اسلام آبادغرب خبر داد:

پلمپ منازل عاملین نزاع دسته جمعی در اسلام آبادغرب

کد خبر: 304950
|
10:37 - 1398/04/30
نسخه چاپی
پلمپ منازل عاملین نزاع دسته جمعی در اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: دادستان اسلام آبادغرب از پلمپ منازل عاملین نزاع دسته جمعی در اسلام آبادغرب خبر داد.

 سید سجاد ملایری  دادستان عمومی و انقلاب اسلام آبادغرب در گفتگو بااسلام آباد خبر، با اشاره به درگیری و نزاع دسته جمعی در این شهرستان گفت: ظهر امروز در محله شهرستانی یک فقره درگیری و نزاع دسته جمعی با سلاح گرم به نیروی انتظامی گزارش شد که بلافاصله با حضور پلیس  ۹ نفر از عاملان اصلی دستگیر شدند.

 


 وی افزود: با اهتمام دادستانی و نیروی انتظامی تلاش برای دستگیری افراد دیگر که در این نزاع حضور داشتند در دستور کار قرار داده شده است. 

 


 دادستان اسلام آبادغرب تصریح کرد: تعدادی از منازل و مکان های عوامل این نزاع دسته جمعی که محل توزیع و فروش و نگهداری مواد مخدر و سلاح گرم بود پلمپ گردید.

 


 سید سجاد ملایری با هشدار به مخلان نظم و امنیت در سطح شهرستان گفت: افرادی که قصد اختلال در امنیت عمومی جامعه را داشته باشند به شدت و قاطعیت با آنها برخود می شود. 

 


 وی با اشاره به مطلوب بودن وضعیت شهرستان گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی به همه همشهریان عزیز قول می دهم که در روزهای آینده در محلات مختلف با جدیت و قاطعیت با فروشندگان و توزیع کنندگان و حاملین مواد مخدر مبارزه و با هنجار شکنان و مخلان نظم و امنیت حتما برخورد خواهد شد .

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد