امام جمعه اسلام آبادغرب:

ابعاد جنایت منافقین و ایثارو رشادت مردم این دیار باید برای همگان روشن شود/ نمازجمعه توانسته در 40 سال گذشته بعنوان یک رسانه پویا عمل کند

کد خبر: 304972
|
16:29 - 1398/05/04
نسخه چاپی
ابعاد جنایت منافقین و ایثارو رشادت مردم این دیار باید برای همگان روشن شود/ نمازجمعه توانسته در 40 سال گذشته بعنوان یک رسانه پویا عمل کند
اسلام آباخبر: امام جمعه اسلام آبادغرب گفت: ابعاد جنایت منافقین و ایثارو رشادت مردم این دیار باید برای همگان روشن شود.

به گزارشاسلام آباد خبر، حجت الاسلام  محمدطه مهری در خطبه های نمازجمعه امروز اسلام آبادغرب اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در دیدار هیئت عالی رتبه از حماس، قضیه فلسطین را قضیه اول اسلام دانستند و آرمان فلسطین را جزو آرمان های دنیای اسلام دانستند.

 

وی افزود: ما براساس وعده تخلف ناپذیر الهی معتقدیم موضوع فلسطین  به نفع مردم فلسطین و دنیای اسلام تمام خواهد شد.

 

امام جمعه اسلام آبادغرب گفت: 40 سال پیش کسی باور نمی کرد در ایران که مرکز نفوذ و حکومت آمریکایی ها بود سفارت اسرائیل به سفارت فلسطین تبدیل شود اما این موضوع غیر قابل باور محقق شد بنابراین تحقق موضوعاتی که در ظاهر عجیب به نظر می رسد امکان پذیر است و به عون الله همانطور که وعده امام خمینی در خصوص فروپاشی شوروی سابق تحقق یافت وعده رهبر معظم انقلاب نیز محقق خواهد شد و اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید.

 

وی عنوان کرد: این روزها یادآور عملیات غرور آفرین مرصاد در منطقه اسلام آبادغرب  در 5 مرداد سال 67 است، نفاق از همان روزهای آغازین که جایگاهی در بین گروه ها و دسته بندی ها نداشت به ترور مقامات و شخصیت های علمی، سیاسی و فرهنگی انقلاب تا به خاک و خون کشیدن مردم بی گناه روی آورد.

 

خطیب جمعه اسلام آبادغرب گفت: با نگاهی به اسناد عملیات به اصطلاح فروغ جاویدان رجوی، متوجه می شویم که اینها چقدر خود را آماده کرده بودند و در واقع رؤیاهای دست نیافتنی را برای خود و نیروهایشان توجیه می کردند، این عملیات ابعاد گسترده ای داشت، بالاخره منافقین در سال 67 با پشیبانی قوی لجستیکی صدام مفلوک آمدند و مردم غرب استان از قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب، کرندغرب و اسلام آبادغرب در مقابل این عملیات منافقین ایستادگی و رشادت خوبی کردندو ایثار مقاومت خوبی از خود به نمایش گذاشتند، هرچند آنهایی که باید می گفتند، نگفتند و در حق رشادت و ایثار این مردم اجحاف زیادی شد، لذا باید اهل فن ایثار و رشادت مردم را برای نسل جدید بازگو نمایند.

 

وی افزود: شب گذشته نیز یادواره شایسته ای برای شهدای بیسیمچی و عملیات مرصاد برگزار شد، امروز هم مستندی را در بیمارستان اسلام آباد مستندسازی میشود که اینها باید به نمایش گذاشته شود تا ابعاد جنایت منافقین و ایثارو رشادت مردم این دیار باید برای همگان گفته بشود.

 

امام جمعه شهرستان خاطرنشان کرد: 5 مرداد 58 اقامه اولین نمازجمعه جمهوری اسلامی ایران در تهران به امامت آیت الله طالقانی است، با بررسی نمازجمعه در 40 سال گذشته می توان در حوزه های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی ، اقتصادی  و ... آثار مثبت این اجتماع عظیم را مشاهده کرد.

 

وی افزود: نمازجمعه توانسته است در 40 سال گذشته بعنوان یک رسانه پویا عمل کند به این معنی با بررسی و طرح مباحث اصلی درعرصه های مختلف جامعه ، دامنه آگاهی مردم را نسبت به آنچه رخ می دهد بالا برده و در طول سالیان بعد از انقلاب همواره نمازجمعه کانون اصلی تجمع نیروهای انقلاب و محل  اعلام همبستگی با سیاست های کلی نظام بوده است.

 

حجت الاسلام مهری عنوان کرد: نمازجمعه مهد بصیرت افزایی، قرارگاه ایمان، اتحاد و مطالبه گری است، بعضی ها توقع دارند که نمازجمعه به مکانی برای تقدیر و تشکر تبدیل شود یا نمازجمعه بی روح باشد اما نمازجمعه ای می تواند در تراز جمهوری اسلامی عمل کند که محل مطالبه گری، محل گفتن مشکلات مردم و محلی برای پیشرفت و توسعه و بررسی مشکلات جامعه باشد.

 

وی افزود: نمازجمعه متعلق به هیچ حزب، جناح و گروهی نبوده و نخواهد بود و آنچه برای امامان جمعه کشور که منصوب ولایت فقیه هستند مهم است منافع نظام و منافع مردم است، گروه، حزب و جناح ائمه جمعه کشور انقلابف رهبری، شهدا و مردم هستند.

 

امام جمعه شهرستان از اعضای ستاد نمازجمعه شهر شهیدان مرصاد تقدیرو تشکر نمود که بدون هیچ گونه چشمداشتی فی سبیل الله برای رضای خدا پای کار می آیند و خدمت می کنند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد