فرماندار اسلام آبادغرب مطرح کرد:

"مرصاد" از نمادهای مقاومت ایران است/تأکید بر معرفی چهره نفاق به جوانان و نسل جدید

کد خبر: 304975
|
20:12 - 1398/05/05
نسخه چاپی
"مرصاد" از نمادهای مقاومت ایران است/تأکید بر معرفی چهره نفاق به جوانان و نسل جدید
اسلام آبادخبر: فرماندار اسلام آبادغرب گفت: "مرصاد" از نمادهای مقاومت ایران است و امیدوارم ما همچنان بتوانیم از این گنجینه پربهای ملت برای رسیدن به قله های پیروزی استفاده کنیم.


جهانبخش حیدری فرماندار اسلام ابادغرب در حاشیه مراسم گرامیداشت شهدای عملیات مرصاد در گفتگو بااسلام آباد خبر، اظهار داشت: مردم غرب کشور در طول هشت سال دفاع مقدس رشادتها آفریدند و نهایتا عملیات سه روزه ی مرصاد را به پیروزی رساندند.

 


وی افزود: روحیه ایثارگری و شهادت طلبی تا زمانی که در جامعه و افکار مردم جاری باشد همچنان دفاع از کشور، دستاوردهای انقلاب و رهنمودهای رهبری به یک فرهنگ تبدیل می شود.

 

 
فرماندار شهرستان ادامه داد: مرصاد از نمادهای مقاومت ایران است و امیدوارم ما همچنان بتوانیم از این گنجینه پربهای ملت برای رسیدن به قله های پیروزی استفاده کنیم. 

 


حیدری عنوان کرد: با استفاده از ابزار رسانه و پیشرفت های ارتباطات روز دنیا و با  فرهنگ جاری در هر منطقه می تـوان با نسل جوان ارتباط برقرار کرد و ما با شرایط روز با توجه به فضای فکری جوانان متناسب سازی کنیم و  از همه جوانان می خواهیم که رشادت ها و ازخودگذشتگی شهدا و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس را مطالعه کنند.

 


فرماندار اسلام آبادغرب  با  تأکید بر معرفی چهره نفاق دشمن گفت: می طلبد با بهره گیری از ظرفیت های  رسانه ای و گفتگو به جایی برسیم که ماهیت این گروه نفاق به را به جوانان و نسل جدید بشناسانیم.

 


و در پایان افزود: مردم ما در همه صحنه ها مشارکت دارند و حضورشان همواره با شعور و آگاهی است و همان طور که در هشت سال دفاع مقدس مشارکت داشتند همچنان در همه زمینه ها به آنها از نظر مادی و معنوی نیاز داریم.
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها