بمناسبت چهلمین سالگرد اقامه نماز جمعه صورت گرفت؛

تقدیر از اعضای ستاد نمازجمعه اسلام آبادغرب

کد خبر: 304979
|
09:46 - 1398/05/08
نسخه چاپی
تقدیر از اعضای ستاد نمازجمعه اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: بمناسبت چهلمین سالگرد اقامه نماز جمعه صورت، در آیینی از اعضای ستاد نمازجمعه اسلام آبادغرب تقدیر بعمل آمد.

به گزارشاسلام آباد خبر، بمناسبت چهلمین سالگرد اقامه نماز جمعه جلسه ستاد نماز جمعه شهرستان اسلام آبادغرب با حضور اعضای این ستاد در دفتر امام جمعه اسلام آبادغرب برگزار شد .


حجت الاسلام مهری امام جمعه اسلام آبادغرب با اشاره به هجمه های دشمنان به این نهاد انقلابی گفت : سالیان دراز هجمه های زیادی از دشمنان ناآگاه و آگاه به این نهاد انقلابی صورت گرفته است کسانی که به خوبی می دانند کجا را مورد هدف و تخریب قرار دهند .


وی افزود:  در این بین دوستان نا آگاهی هم هستند که هم ساز با دشمنان  می شوند و صحبت هایی را انتشار می دهند اما با وجود این هجمه ها ما توانستیم مستحکم تر به کار خود ادامه دهیم.


حجت الاسلام مهری اظهار داشت: نماز جمعه و امام جمعه اگر می خواهد هم تراز با انقلاب و نظام اسلامی باشد نباید متعلق به هیچ جناح و گروهی باشد و باید گفتمان امام،  رهبری و انقلاب را تبیین کند. 

امام جمعه اسلام آبادغرب گفت :  اگر می خواهیم نهادی در تراز انقلاب اسلامی داشته باشیم نباید مقید به هیچ نهاد و گروهی باشیم و باید در راستای اهداف انقلاب و اسلام حرکت کنیم.

وی تصریح کرد:  ستاد نماز جمعه یعنی مشاوران امام جمعه و باید مسائل و مشکلات را به امام جمعه انعکاس دهند که پیگیری شود و این آمادگی را داریم که هرجایی پیشنهاد، انتقاد و نقصی را که در مسیر بهتر شدن باشد را بشنویم. 

حجت الاسلام مهری عنوان داشت : همیشه سعی کرده ایم  متعلق به هیچ جناح و گروهی نبوده و به فرموده مقام معظم رهبری وصل به کانون های قدرت و ثروت نباشیم و با همه در راستای مسائل و اهداف انقلاب در ارتباط باشیم.

گفتنی است : هم اکنون در شهر اسلام ابادغرب ۱۴ مسجد فعال وجود دارد و در سال گذشته ۱۱ موکب فعال در خدمت گذاری به زائرین اربعین حسینی در شهرستان فعالیت داشته اند.
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد