مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسلام آبادغرب مطرح کرد:

مرغداری های اسلام آبادغرب موظف به رعایت تصمیم ستاد تنظیم بازار هستند

کد خبر: 304989
|
14:02 - 1398/05/10
نسخه چاپی
 مرغداری های اسلام آبادغرب موظف به رعایت تصمیم ستاد تنظیم بازار هستند
اسلام آبادخبر: مدیر جهاد کشاورزی اسلام آباد غرب گفت: مرغداریهای شهرستان موظف به رعایت تصمیم ستاد تنظیم بازار بوده تا در زمینه تامین مرغ گرم مشکلی به وجود نیاید.

به گزارشاسلام آباد خبر، مدیر جهاد کشاورزی اسلام آباد غرب از کشتارگاه مرغ پرطلائی شهرستان بازدید کرد.


  در پی نوسانات و افزایش قیمت مرغ در بازار شهرستان مهندس کریمی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان  در راستای بررسی وضع موجود و کنترل قیمت مرغ در بازارضمن هماهنگی با مرغداریها جهت حمل مرغ به کشتارگاه از  کشتارگاه مرغ پرطلائی شهرستان در شب گذشته بازدید کردند.


کامران کریمی در این بازدید گفت:  با توجه به جلساتی که به ریاست فرماندار در محل فرمانداری شهرستان در خصوص کنترل و ساماندهی قیمت مرغ صورت گرفته مقرر شد که  مرغداری ها بر اساس برنامه زمان بندی شده مرغ آماده ذبح را به کشتار گاه مرغ پر طلائی شهرستان حمل نمایند.


کریمی ابراز داشت: همچنین مقرر شده تمام مرغداریهای شهرستان موظف به رعایت تصمیم ستاد تنظیم بازار بوده  تا در زمینه تامین مرغ گرم مشکلی به وجود نیاید.


وی بیان کرد، امید است با این تدابیر اندیشیده شده و همچنین تلاش تنظیم بازار جهاد کشاورزی و اداره صنعت، معدن، تجارت  که وظیفه نظارت بر تامین مرغ  مورد نیاز شهرستان را بر عهده دارند، در تمامی فروشگاههای شهرستان مرغ بسته بندی بهداشتی  در دسترس عموم مردم شریف اسلام اباد قرارگیرد.


کریمی خاطر نشان کرد: کشتار گاه و تمامی مرغداریها  و مرغ فروشی ها باید بر اساس مصوبات صورت گرفته عمل کرده و در غیر این صورت با متخلفین  برخورد قانونی صورت می گیرد.
 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد